Vuosien odotus on viimein ohi! Indie-seikkailu Below sai vihdoin julkaisupäivän / Uutiset / www.pelaajalehti.com

Vuosien odotus on viimein ohi! Indie-seikkailu Below sai vihdoin julkaisupäivän

6.12.2018 // Kirjoittanut: Joonas Pikkarainen
5

Capybara Gamesin vuonna 2013 julkistama indie-seikkailu Below on saanut viimein julkaisupäivän, eikä odotusta kestä enää kauaa.

Studio paljasti Twitter-tilillään tuovansa tuotoksen pc:lle ja Xbox Onelle ensi viikolla, 14. joulukuuta.

Ilmoitusta siivitti uusi traileri, joka esittelee pelin omaperäistä ulkoasua sekä seikkailua, selviytymistä ja tutkimista yhdistävää pelattavuutta.

Pelin oli alkujaan määrä ilmestyä jo kesällä 2016, mutta studio joutui siirtämään julkaisua tuonnemmaksi määrittelemättömäksi ajaksi saman vuoden syksyllä. Lopulta kuluvan vuoden alussa yhtiö ilmoitti tähtäävänsä julkaisuun tämän vuoden puolella.

Below julkaistaan pc:lle ja Xbox Onelle 14. joulukuuta.

Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi.

Kommentit

Käyttäjän Bloodborne kuva
Bloodborne

Harmi, että tulee vain boxille ja pclle :(

Käyttäjän Rokkijani kuva
Rokkijani

Muuten kiinnostaisi, mutta taitaa olla randomly generated.

Käyttäjän zappah kuva
zappah

Vähän epävarmat olot tästä teoksesta. Joskus kiinnosti niin, että lisäsin jonnekin listoillekin ylös. Mikäli tässä on jotain proseduaalista niin sitten ainakin jää ostamatta.

Käyttäjän edqe kuva
edqe

Proseduraalisuus on joissakin peleissä pakollista, mutta tämä ei taida kuulua niihin. Hyvällä algoritmilla se ei ole kuitenkaan ongelma, joten en näe syytä miksei tässäkin pelissä voisi olla käytössä.

Lainaus

Below julkaistaan pc:lle ja Xbox Onelle 14. joulukuuta.

Toivottavasti peli julkaistaan kaikille mahdollisille alustoille pelkkien Windows PC:n ja Xboxin lisäksi.

Käyttäjän zappah kuva
zappah
Lainaus edqe

Proseduraalisuus on joissakin peleissä pakollista, mutta tämä ei taida kuulua niihin. Hyvällä algoritmilla se ei ole kuitenkaan ongelma, joten en näe syytä miksei tässäkin pelissä voisi olla käytössä.

En nyt tuomitse heti tätä väittämää vaan kysyn, että minkä takia se muka olisi pakollista missään pelissä?

Ei mikään pakko ole tehdä loputtomia kenttiä, maailmoja tai muutakaan. Tuo on se yleisin, mihin proseduaalisuutta käytetään. Samoin ei ole mikään pakko tehdä loputtomia variaatioita vihollisista, aseista tai muustakaan. Pakkoa ei mielestäni ole.

Haluaisin silti kuulla, missä tuo sitten on pakollinen.