Ladataan

Uutinen: Uudet New Nintendo 2DS XL -konsolimallit julkistettiin

28.04.2017
Kirjoittanut: Joonas Pikkarainen

Nintendo on julkistanut uuden Nintendo 3DS -tuoteperheen mallin, New Nintendo 2DS XL:n, joka saapuu markkinoille heinäkuussa.

New Nintendo 2DS XL sisältää samansuuruisen näytön kuin New Nintendo 3DS XL ja se on suorituskyvyltään yhtä tehokas, mutta painoltaan hieman isoveljeään kevyempi. Aiempaa 2DS-mallia mukaillen sillä voi pelata pelejä ainoastaan 2D-tilassa. Laite sisältää myös amiibo-tuen.

Lisäksi se on muotoilultaan uusittu ja saapuu markkinoille kahdella värivaihtoehdolla: turkoosimusta tai valko-oranssinen.

New Nintendo 2DS XL julkaistaan 28. heinäkuuta.

21 kommenttia

28.04.2017 15:46
Pakko sanoa että on molemmat aika tyylikkäitä.
Picture of SinnGamer
28.04.2017 16:41
Kysymykseni kuuluu onko tämä kuinka paljon kalliimpi kuin 3ds xl nimittäin jos hinta on yli 10euroo kalliimpi niin en näe tästä mitään hyötyä.
Picture of taistelujake
28.04.2017 16:56
Lainaus käyttäjältä taistelujake
Kysymykseni kuuluu onko tämä kuinka paljon kalliimpi kuin 3ds xl nimittäin jos hinta on yli 10euroo kalliimpi niin en näe tästä mitään hyötyä.
tämänhän pitäisi olla halvempi kuin 3ds xl, koska tässä ei ole 3d tukea.
Picture of Shoric
28.04.2017 17:41
Mä en kyllä tajua tätä logiikkaa. Mitä järkeä on tässä vaiheessa enää julkistaa uutta käsikonsolia, kun Switch tulee joka tapauksessa korvaamaan sekä Wii U:n että 3(2)DS:n?
Picture of Rindfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragung
28.04.2017 17:52
Lainaus käyttäjältä Rindfleischetik...
Mä en kyllä tajua tätä logiikkaa. Mitä järkeä on tässä vaiheessa enää julkistaa uutta käsikonsolia, kun Switch tulee joka tapauksessa korvaamaan sekä Wii U:n että 3(2)DS:n?

Nähtävästi samalla logiikalla kuin gameboy micro ja wii mini, jotka molemmat julkaistiin seuraajiensa julkaisun jälkeen.
Picture of Newage
28.04.2017 18:20
Nipponin lahja maailmalle tekee taas juuri sitä, mitä sitä sattuu huvittamaan! Wink
Picture of Sundance Kid
28.04.2017 18:30
Hmm, jotenkin aika turha julkistus, sillä kyseessä on tavallaan sama koje kuin New 3DS, mutta ilman 3D tukea. Tässä ei vissiin toimi DS:n pelit myöskään...?

Vähän houkuttaisi ostaa uusi 3DS-malli, mutta vanha toimii vielä moitteetta.
Picture of Teräskäsine
28.04.2017 19:20
Mulla on tähän surkein teoria ikinä! 3DS:llä on todella kova pelikirjasto. Nykästään markkinoille halpa konsoli "isolla" ruudulla, jolla pääsee kokemaan kyseisen kirjaston. Ihastuta kuluttaja ja usko porttiteoriaan, jonka myötä kuluttaja tahtoo päästä käsiksi tulevaisuudessa pelikirjaston nimikkeiden jatko-osiin ja ostaa Switchin.

Keksin ihan itse ja viidessä sekunissa.
Picture of Napsuh
28.04.2017 19:28
Tällainen olisi pitänyt olla jo sen alkuperäisen 3DS:n mutta välissä tuli XL-malli, c-stickinen New-malli ja sen XL, 2DS ja nyt tämä New 2DS, josta siitäkin puuttuu se 3D-näyttö. Kai nyt on vielä tulossa ulkokuoriltaan suht sama vehje mutta 3D-näytöllä ja nimenä Newer 3DS? Samalla kun ulkona on myös Switch.

Silti tämäkin vehje vähän kiinnostaa, sillä onhan tuo nyt hieno. Harmi että resoluutio on niin pieni. Meni itsellä ne viimeisetkin himot ostaa vehje kun sen verran avuton resoluutio. Toki se säästää akun kestossa mutta silti.
Picture of zappah
29.04.2017 04:24
jos tää on joku 100e vois sen kai sit ostaa kun 2ds menni rikki
Picture of Vampyyri