Resident Evil -sarjan isä luottavainen uuden pelinsä ulkoasun suhteen

27.04.2012 // Kirjoittanut: Panu Saarenoja
4

Arvostettu pelinkehittäjä Shinji Mikami valaa luottamusta alkuviikolla julkistetun Zwei-pelinsä visuaaliseen antiin. Famitsulle antamassaan haastattelussa mies toteaa, että vaikka hiottavaa vielä riittääkin, uskoo hän kykenevänsä tiimeineen luomaan kaiken kaikkiaan oivallista grafiikkaa peliin.

- Emme tietenkään voi uudelleenluoda samaa jälkeä kuin mitä näemme näissä kuvissa (kts. yllä), mutta me voimme saada aikaan pelikuvaa, joka lähentelee niitä tunnelmansa osalta, Mikami kertoi.

Tunnelma onkin tärkeää saada kohdalleen, sillä Mikamin tavoitteena on luoda todellinen selviytymiskauhupeli. Tämä tarkoittaa, ettei mies ole halukas vain säikyttämään pelaajia, vaan näkee tärkeänä juuri myös selviytymispuolen. Mikami haluaakin luoda pelaajille saavutuksen tunteita laittamalla heidät voittamaan omat pelkonsa omin voimin.

Zwei nähdään kaupoissa aikasintaan ensi vuoden puolella. Pelillä ei ole vielä virallista nimeä eikä sen julkaisualustojakaan ole vielä päätetty. Kehitysvastuu on Mikamin pyörittämällä Tango Gameworks -studiolla.

Lähde: Andriasang

Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi.

Kommentit

Käyttäjän Sentient6 kuva
Sentient6

Oi oi. Jos saataisiin pitkästä aikaa oikein kunnon kauhupeli. :P

Käyttäjän J-Dee kuva
J-Dee

Ois kiva saada joku hyvä kauhupeli PS3:lle joka ei ole räiskintää, vaan enemmän niinkuin esim. Amnesia. Eli ei mitään aseita vihollisia vastaan, vaan juoksemista, piiloutumista ja puzzleja.

Käyttäjän Sentient6 kuva
Sentient6

http://frictionalgames.blogspot.com/2012/04/10-ways-to-evolve-horror-games.html jos Shinji noudattaisi näitä kymmentä ohjenuoraa, niin saisi aikaan kyl aika makian kauhupelin. :P

Käyttäjän Heiska kuva
Heiska

Hyvään kauhupeliin riittää yksi sana. Cthulhu!