Meno on ronskia uudella Dead or Alive 6:n pelikuvalla – näin mätkii tuorein hahmotulokas / Uutiset / www.pelaajalehti.com

Meno on ronskia uudella Dead or Alive 6:n pelikuvalla – näin mätkii tuorein hahmotulokas

1.08.2018 // Kirjoittanut: Panu Saarenoja
4

Uusi traileri ja pelikuvavideo ovat saapuneet esittelemään tarkemmin Dead or Alive 6:ta. Kaiken kaikkiaan varsinaista pelikuvaa on tarjolla reilun viiden minuutin edestä, joten mukaan on ujutettu useampikin vauhdikkaampi ottelu erilaisine käänteinen silmäiltäväksi.

Pari kappaletta uusia hahmoja on vahvistunut samalla peliin. Dead or Alive 5:stä tuttu Rig on kaksikosta vanhempi tuttavuus, kun taas yhdysvaltalainen "katutyyliin" kamppaileva Diego on kokonaan uusi tuttavuus.

Jo aiemmin peliin peliin olivat vahvistuneet mukaan Hayate, Hayabusa, Zack, Kasumi, Helena ja Jann Lee.

Ulos Dead or Alive 6 on saapumassa ensi vuoden puolella. Peliä kehitetään PlayStation 4:lle, Xbox Onelle ja pc:lle. Seuraavan kerran tarkemmin peli on esillä viikonloppuna Las Vegasissa järjesttävässä EVO-taistelupelitapahtumassa.

Lähde: IGN

Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi.

Kommentit

Käyttäjän Angel of Death kuva
Angel of Death

Hirveänä yllätyksenä varmaan tulee että päästelen taas vähän höyryjä tämän pelin tiimoilta.

Fanservice oli aiemmin iso osa Dead or Alivea, voisi jopa sanoa että se oli jotain mitä oli pelin ytimessä, nyt nykyilmapiirissä ja e-sportsin takia meni tekijöiltä pupu pöksyyn ja nyt peli on ylivoimasesti SIVEIN nykymätkintäpeleistä tähän mennessä nähdyn perusteella. Pomppufysiikkojen tuunaamista alaspäin realistiselle tasolle en olisi vastustellut, mutta kaikissa tähän mennessä nähdyissä videoissa pomppufysiikat ovat poistuneet KOKONAAN! Realistisempi rintojen kokokaan ei olisi ollut katastrofi, mutta uudet tähän asti nähdyt asusteet ovat tyyliä Kasumin kokovartalopuku.

Se että pelin laatu nousisi fanservicen poistuttua on mielestäni täyttä potaskaa, sillä tuolla logikalla hikifysiikan ja vauriomallinnuksen poisto parantaisi sitä vielä lisää.

Minä en ole enää pelin kohdeyleisöä, joten on aika suunnata katse kohti Soul Caliburia, en tosin yllättyisi että pomppufysiikat sekä Ivy ja Taki hahmot saisivat lähdön sieltäkin.

Katsotaan sitten uudelleen jos peli tulee koskaan PC:lle, siinä tapauksessa yleensä heti ensimmäisten joukossa ovat ne modit jotka tuovat vanhan fanservicellä kyllästetyn Dead or Aliven takaisin.

Käyttäjän Kaze88 kuva
Kaze88

Ompa Team Ninjan pojat laittanu suttusta videota jakoon. Kyllähän se tube pakkaa noita videoita, mutta on selvää että nyt jotain kustu kehittäjän puolella.

Vaikka DOA2 ja DOA3 kuuluu yhtiin suosikkeihin, niin jotenkin ei se vanhan ajan loisto löydy ainakaan näistä pätkistä. Oli hyllyvät tisut ja repeilevät vaatteet tai ei, tämä gameplay ei nyt vain iske yhtään. Kun taas uusin Soulcalibur 6 palaa selvästi sinne SC2 aikoihin kaikinpuolin (mekaniikat, nopeus, sisällön määrä, klassiset hahmot)...ah en voi odottaa.

Käyttäjän Angel of Death kuva
Angel of Death
Lainaus Kaze88

Ompa Team Ninjan pojat laittanu suttusta videota jakoon. Kyllähän se tube pakkaa noita videoita, mutta on selvää että nyt jotain kustu kehittäjän puolella.

Vaikka DOA2 ja DOA3 kuuluu yhtiin suosikkeihin, niin jotenkin ei se vanhan ajan loisto löydy ainakaan näistä pätkistä. Oli hyllyvät tisut ja repeilevät vaatteet tai ei, tämä gameplay ei nyt vain iske yhtään. Kun taas uusin Soulcalibur 6 palaa selvästi sinne SC2 aikoihin kaikinpuolin (mekaniikat, nopeus, sisällön määrä, klassiset hahmot)...ah en voi odottaa.

Jos totta puhutaan kiinnostus pelisarjaan oli jo hiukan hiipumassa muutenkin kun gameplay meni koko ajan kauemmaksi siitä mistä pidin. Silloin milloin DOA-sarja omasi erittäin toimivan counter-mekaniikan (olikohan DOA2?) oli sarja omasta mielestäni parhaimmillaan.

Ainoa syy enää seurata oli tuo pikkutuhma tyyli joka tuntuu olevan suurennuslasin alla kuten joskus aikoinaan peliväkivalta oli, Dead or Alive tuntuu olevan siinä mielessä 2000-luvun Mortal Kombat. Eli kiinnostukseni hiipumiseen fanservicen poisto ei ehkä ollut suurin syy, mutta se oli epäilemättä ärsyttävin.

Soul Caliburista nautin eniten silloin kun siinä oli jokin roolipelimäinen "pelilauta" jossa tarinassa edettiin, tasoja ja varusteita kerättiin (jos muistan oikein?), tämä oli aikoinaan itselleni koukuttavaa. Soul Calibur ja Tekken ovat olleet niitä pelejä joista on pitänyt kokea joka osa ja niihin into ei ole vielä laantunut.

Käyttäjän Kaze88 kuva
Kaze88
Lainaus Angel of Death

[quote="Kaze88"]Ompa Team Ninjan pojat laittanu suttusta videota jakoon. Kyllähän se tube pakkaa noita videoita, mutta on selvää että nyt jotain kustu kehittäjän puolella.

Vaikka DOA2 ja DOA3 kuuluu yhtiin suosikkeihin, niin jotenkin ei se vanhan ajan loisto löydy ainakaan näistä pätkistä. Oli hyllyvät tisut ja repeilevät vaatteet tai ei, tämä gameplay ei nyt vain iske yhtään. Kun taas uusin Soulcalibur 6 palaa selvästi sinne SC2 aikoihin kaikinpuolin (mekaniikat, nopeus, sisällön määrä, klassiset hahmot)...ah en voi odottaa.[/quote]

Jos totta puhutaan kiinnostus pelisarjaan oli jo hiukan hiipumassa muutenkin kun gameplay meni koko ajan kauemmaksi siitä mistä pidin. Silloin milloin DOA-sarja omasi erittäin toimivan counter-mekaniikan (olikohan DOA2?) oli sarja omasta mielestäni parhaimmillaan.

Ainoa syy enää seurata oli tuo pikkutuhma tyyli joka tuntuu olevan suurennuslasin alla kuten joskus aikoinaan peliväkivalta oli, Dead or Alive tuntuu olevan siinä mielessä 2000-luvun Mortal Kombat. Eli kiinnostukseni hiipumiseen fanservicen poisto ei ehkä ollut suurin syy, mutta se oli epäilemättä ärsyttävin.

Soul Caliburista nautin eniten silloin kun siinä oli jokin roolipelimäinen "pelilauta" jossa tarinassa edettiin, tasoja ja varusteita kerättiin (jos muistan opikein?), tämä oli aikoinaan itselleni koukuttavaa. Soul Calibur ja Tekken ovat olleet niitä pelejä joista on pitänyt kokea joka osa ja niihin into ei ole vielä laantunut.

Juurikin DOA2 counttereineen oli parasta!

Heidän on pakko tuoda weapon master moodi tuohon SC6. Itselläni on HD versio tuosta SC2 missä minulla on kaikkien aseet hommattuna. hirviä työmaa, mutta wörtti työmaa.