For Honorin uudet kehityssuunnitelmat vahvistettiin – dedikoidut palvelimet tulossa

28.07.2017 // Kirjoittanut: Panu Saarenoja
10

For Honorin päivittyminen jatkuu ainakin elokuusta helmikuuhun asti, Ubisoftin tuore etenemissuunnitelma vahvistaa. Aikeena ranskalaisjulkaisijalla olisi tuoda peliin edelleen niin uutta sisältöä kuin korjauksia kahteen kolme kuukautta kestävään kauteen jaettuna.

Odotettavissa on uuden sisällön osalta varsinkin uusia hahmoja, varusteita sekä tuore moninpelitila. Hienosäätöä saavat vuorostaan pelin taistelujärjestelmä ja sen tarjoamat mahdollisuudet harjoittelulle ja turnausten järjestämiselle.

Jossain vaiheessa For Honorin luvataan siirtyvän käyttämään myös dedikoituja palvelimia. Tämän luvataan tuovan vakautta pelaamiseen ja tarjoavan paremmat rahkeet jatkokehitykselle. Koska siirtymässä uuteen malliin voi mennä tosin tovi, on Ubisoft luvannut jatkaa pelin nykyisen verkkoinfrastruktuurin parantelua uuden järjestelmän rakentelun rinnalla. 

Kaavoitettuna For Honorin etenemissuunnitelma näyttää seuraavalta. Kuvan saa isommaksi klikkaamalla.

Lähde: UbiBlog

Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi.

Kommentit

Käyttäjän taistelujake kuva
taistelujake

Onko tällä edes enään pelaajia? Jos olisin itse devi niin tekisin kaiken mitä olen luvannut ja hylännyt tämän laivan samantien.

Käyttäjän Core kuva
Core

"Too little too late". Jäi peli ostamatta P2P paskan takia.

Käyttäjän Miika Huttunen kuva
Miika Huttunen

P2P? Siis hä, eihän tämä mikään ilmaispeli ole? Pc:n pelaajamääristä en tiedä, PS4:llä on pilvin pimein ainakin pelihaun nopeuden perusteella. Hyvin on kehittynyt julkaisun jälkeen mutta pidemmän päälle omat palvelimet olivat ehdoton pakko.

Käyttäjän PSPiraatti kuva
PSPiraatti
Lainaus käyttäjältä taistelujake

Onko tällä edes enään pelaajia? Jos olisin itse devi niin tekisin kaiken mitä olen luvannut ja hylännyt tämän laivan samantien.

Muistaakseni 95% pelaajista luovuttanut jo pelin suhteen kun näin jonkinlaisen artikkelin viikko pari sitten.

Käyttäjän Kosmonautti kuva
Kosmonautti
Lainaus käyttäjältä Miika Huttunen

P2P? Siis hä, eihän tämä mikään ilmaispeli ole? Pc:n pelaajamääristä en tiedä, PS4:llä on pilvin pimein ainakin pelihaun nopeuden perusteella. Hyvin on kehittynyt julkaisun jälkeen mutta pidemmän päälle omat palvelimet olivat ehdoton pakko.

Luulen että hän tarkoitti P2P;llä Peer-to-peer-pelinluomista, joka aiheuttaa paljon enemmän ongelmia lagin suhteen verrattuna dedikoituihin servereihin.

Käyttäjän Core kuva
Core
Lainaus käyttäjältä Kosmonautti

Lainaus käyttäjältä Miika HuttunenP2P? Siis hä, eihän tämä mikään ilmaispeli ole? Pc:n pelaajamääristä en tiedä, PS4:llä on pilvin pimein ainakin pelihaun nopeuden perusteella. Hyvin on kehittynyt julkaisun jälkeen mutta pidemmän päälle omat palvelimet olivat ehdoton pakko.

Luulen että hän tarkoitti P2P;llä Peer-to-peer-pelinluomista, joka aiheuttaa paljon enemmän ongelmia lagin suhteen verrattuna dedikoituihin servereihin.

Jep.

Käyttäjän snaketus kuva
snaketus

Nyt tulee palvelimet kun pelaajat lähti jo. Jep jep. Ite pelasin kaksi tuntia ja kun sinä aikana ei saanut ainuttakaan matsia päätökseen vaan joka kerta disconnectin servulta niin luovutin ja veikkaan, että aika monen kokemus sama. Onneksi sain pelin ilmaseks niin ei hävinnyt mitään.

Käyttäjän teemu96 kuva
teemu96

Alpha versio oli paras kaikista jäi ostamatta koko peli koska alkoivat noiden vaatteiden värien kanssa sekoilemaan.

Käyttäjän Miika Huttunen kuva
Miika Huttunen
Lainaus käyttäjältä PSPiraatti

Lainaus käyttäjältä taistelujakeOnko tällä edes enään pelaajia? Jos olisin itse devi niin tekisin kaiken mitä olen luvannut ja hylännyt tämän laivan samantien.

Muistaakseni 95% pelaajista luovuttanut jo pelin suhteen kun näin jonkinlaisen artikkelin viikko pari sitten.

Se oli Steam-statistiikkaa viikkotason pelaajamääristä eli pc:llä. Kuten jo yllä sanoin niin PS4-versiossa pelaajia tuntuu riittävän. Xbox Onesta en tiedä mitään.

Käyttäjän Miika Huttunen kuva
Miika Huttunen
Lainaus käyttäjältä Kosmonautti

Luulen että hän tarkoitti P2P;llä Peer-to-peer-pelinluomista, joka aiheuttaa paljon enemmän ongelmia lagin suhteen verrattuna dedikoituihin servereihin.

No tietenkin aiheuttaa ja siksi oli jo aikakin että tekevät omat palvelimet. Toki voidaan kysyä että miksi vasta nyt, etenkin kun noita omia palvelimia ei yleensä käytetä ellei ole pakko koska ne maksavat maltaita.