Ladataan

Uutinen: For Honorin uudet kehityssuunnitelmat vahvistettiin – dedikoidut palvelimet tulossa

28.07.2017
Kirjoittanut: Panu Saarenoja

For Honorin päivittyminen jatkuu ainakin elokuusta helmikuuhun asti, Ubisoftin tuore etenemissuunnitelma vahvistaa. Aikeena ranskalaisjulkaisijalla olisi tuoda peliin edelleen niin uutta sisältöä kuin korjauksia kahteen kolme kuukautta kestävään kauteen jaettuna.

Odotettavissa on uuden sisällön osalta varsinkin uusia hahmoja, varusteita sekä tuore moninpelitila. Hienosäätöä saavat vuorostaan pelin taistelujärjestelmä ja sen tarjoamat mahdollisuudet harjoittelulle ja turnausten järjestämiselle.

Jossain vaiheessa For Honorin luvataan siirtyvän käyttämään myös dedikoituja palvelimia. Tämän luvataan tuovan vakautta pelaamiseen ja tarjoavan paremmat rahkeet jatkokehitykselle. Koska siirtymässä uuteen malliin voi mennä tosin tovi, on Ubisoft luvannut jatkaa pelin nykyisen verkkoinfrastruktuurin parantelua uuden järjestelmän rakentelun rinnalla. 

Kaavoitettuna For Honorin etenemissuunnitelma näyttää seuraavalta. Kuvan saa isommaksi klikkaamalla.

Lähde: UbiBlog

11 kommenttia

28.07.2017 19:14
Onko tällä edes enään pelaajia? Jos olisin itse devi niin tekisin kaiken mitä olen luvannut ja hylännyt tämän laivan samantien.
Picture of taistelujake
28.07.2017 20:19
"Too little too late". Jäi peli ostamatta P2P paskan takia.
Picture of Core
28.07.2017 20:22
P2P? Siis hä, eihän tämä mikään ilmaispeli ole? Pc:n pelaajamääristä en tiedä, PS4:llä on pilvin pimein ainakin pelihaun nopeuden perusteella. Hyvin on kehittynyt julkaisun jälkeen mutta pidemmän päälle omat palvelimet olivat ehdoton pakko.
Picture of Miika Huttunen
28.07.2017 21:03
Lainaus käyttäjältä taistelujake
Onko tällä edes enään pelaajia? Jos olisin itse devi niin tekisin kaiken mitä olen luvannut ja hylännyt tämän laivan samantien.


Muistaakseni 95% pelaajista luovuttanut jo pelin suhteen kun näin jonkinlaisen artikkelin viikko pari sitten.
Picture of PSPiraatti
28.07.2017 21:24
Lainaus käyttäjältä Miika Huttunen
P2P? Siis hä, eihän tämä mikään ilmaispeli ole? Pc:n pelaajamääristä en tiedä, PS4:llä on pilvin pimein ainakin pelihaun nopeuden perusteella. Hyvin on kehittynyt julkaisun jälkeen mutta pidemmän päälle omat palvelimet olivat ehdoton pakko.


Luulen että hän tarkoitti P2P;llä Peer-to-peer-pelinluomista, joka aiheuttaa paljon enemmän ongelmia lagin suhteen verrattuna dedikoituihin servereihin.
Picture of Kosmonautti
29.07.2017 00:52
Lainaus käyttäjältä Kosmonautti
Lainaus käyttäjältä Miika HuttunenP2P? Siis hä, eihän tämä mikään ilmaispeli ole? Pc:n pelaajamääristä en tiedä, PS4:llä on pilvin pimein ainakin pelihaun nopeuden perusteella. Hyvin on kehittynyt julkaisun jälkeen mutta pidemmän päälle omat palvelimet olivat ehdoton pakko.

Luulen että hän tarkoitti P2P;llä Peer-to-peer-pelinluomista, joka aiheuttaa paljon enemmän ongelmia lagin suhteen verrattuna dedikoituihin servereihin.


Jep.
Picture of Core
29.07.2017 07:42
Nyt tulee palvelimet kun pelaajat lähti jo. Jep jep. Ite pelasin kaksi tuntia ja kun sinä aikana ei saanut ainuttakaan matsia päätökseen vaan joka kerta disconnectin servulta niin luovutin ja veikkaan, että aika monen kokemus sama. Onneksi sain pelin ilmaseks niin ei hävinnyt mitään.
Picture of snaketus
29.07.2017 12:15
Alpha versio oli paras kaikista jäi ostamatta koko peli koska alkoivat noiden vaatteiden värien kanssa sekoilemaan.
Picture of teemu96
31.07.2017 12:32
Lainaus käyttäjältä PSPiraatti
Lainaus käyttäjältä taistelujakeOnko tällä edes enään pelaajia? Jos olisin itse devi niin tekisin kaiken mitä olen luvannut ja hylännyt tämän laivan samantien.

Muistaakseni 95% pelaajista luovuttanut jo pelin suhteen kun näin jonkinlaisen artikkelin viikko pari sitten.


Se oli Steam-statistiikkaa viikkotason pelaajamääristä eli pc:llä. Kuten jo yllä sanoin niin PS4-versiossa pelaajia tuntuu riittävän. Xbox Onesta en tiedä mitään.
Picture of Miika Huttunen
31.07.2017 12:35
Lainaus käyttäjältä Kosmonautti
Luulen että hän tarkoitti P2P;llä Peer-to-peer-pelinluomista, joka aiheuttaa paljon enemmän ongelmia lagin suhteen verrattuna dedikoituihin servereihin.


No tietenkin aiheuttaa ja siksi oli jo aikakin että tekevät omat palvelimet. Toki voidaan kysyä että miksi vasta nyt, etenkin kun noita omia palvelimia ei yleensä käytetä ellei ole pakko koska ne maksavat maltaita.
Picture of Miika Huttunen