Flopanneen LawBreakers-räiskinnän kehitystyö päättyi / Uutiset / www.pelaajalehti.com

Flopanneen LawBreakers-räiskinnän kehitystyö päättyi

6.04.2018 // Kirjoittanut: Jukka Moilanen
5

Boss Key Productions -studio kertoo lopettaneensa LawBreakers-räiskintäpelin kehittämisen.

Studion verkkosivuilla julkaistussa tiedotteessa Boss Key Productions kertoo jatkavansa LawBreakersin tukemista nykyisessä muodossaan. Uutta sisältöä peliin ei kuitenkaan ole enää luvassa, sillä studion kehityspanokset on jo siirretty uuden projektin pariin. Studio kertoo, ettei LawBreakers onnistunut kartuttamaan riittävästi pelaajia, jotta pelin tukeminen alkuperäisten suunnitelmien mukaisesti olisi ollut kannattavaa.

Studio kertoo PC Gamer -julkaisulle antamassaan kommentissa, ettei uusi projekti ole kytköksissä LawBreakersiin tai julkaisija Nexoniin. Tarkempia tietoja tulevasta pelistä ei kuitenkaan ole vielä paljastettu.

Lähde: PC Gamer

Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi.

Kommentit

Käyttäjän frozen kuva
frozen

Taidettiinkohan luottaa vähän liikaa Cliff Bleszinski nimeen kun peli on just sitä samaa kuin muutkin

Käyttäjän Armaceptor kuva
Armaceptor

Billion Dollar Franchise?!?!?!?!?!?!!!

Käyttäjän Patemies kuva
Patemies

No siinä ei kauaa nokka tuhissut... ja kun kyseessä on pelkkä moninpeli, ei sillä servereiden sulkeuttua tee enää mitään. Kaikki työ on ollut hukkaan heitettyä.

Olisiko ollut sittenkin parempi väsätä vaikka lyhytkin yksinpelikampanja, niin peliä voisi kaupitella edes Steamin muutaman euron alennuspelinä vuodesta toiseen...

Käyttäjän Balnazzard kuva
Balnazzard

Olisiko sittenkin kannattunut "Cliffy B:n" jäädä Epicille töihin...toki sielläkin MOBA peli Paragon jouduttiin sulkemaan, mutta Fortnite takoo nyt rahaa senkin edestä....

Mutta oli kyllä äijällä melkoiset luulot itsestään ja tuosta pelistään :D. Vähäteltiin kilpailijoita, mainostettiin "isojen poikien Overwatchina" jne ja samalla ei kuitenkaan ymmärretty että nimenomaan nuo värikkäät ja personaalliset hahmot/sankarit olivat yksi syy Overwatchin menestykseen, siinä missä LawBreakers vaikutti täysin tylsältä ja unohdettavalta...

No ei muuta kuin uutta matoa koukkuun, tai voihan Cliffy mennä takaisin sitä baariansa pyörittämään jos taas kyllästyy pelialaan.

Käyttäjän cubehead kuva
cubehead

Suurin syy kyllä tähän kömmännykseen oli miten tuota peliä mainostettiin. Pelillä kun ei ollut mitään yhteistä Overwatchin kanssa että olisi voinnut edes vertailla, mutta PR-tiimi niin tahtoi myydä.
Pelillisesti LawBreakers oli todella hyvä ja vauhdikas. Ainoat iso moitte on ettei peli oikeen millään kertonut uusille pelaajille mitään selventävää pelin kahdesta tärkeästä tekijästä, ei sitten yhtään! Ei miten liikkua painovoimattomissa tiloissa, eikä että sokkona olan yli taakkse päin ampuminen voi muuttaa kaiken hetkessä. Jokaisesta monesta pelimoodeista kyllä oli opetusvideot, mikä oli iso plussa helpottamaan pelaamista.
Siinä isoin ero ja mikä kyllä olisi pitänyt saada porukan pysymään pelissä. Vaihtelevuutta. Ei vain kahta samaa moodia, vaan neljä - jotka kaikki olivat tavalla tai toisella uusia/uudistettua tälle vuosikymmenelle.
Mutta mennyttä on jo, kuten kävi Gotham Imposterille ja Loadoutille(ehkä).