Ladataan

Uutinen: Crash Bandicoot palaa: kolme ensimmäistä sarjan osaa uusitaan alusta alkaen PS4:lle

14.06.2016
Kirjoittanut: Panu Saarenoja

Crash Bandicoot on tekemässä paluuta. Sony on vahvistanut osana omaa E3-lehdistötilaisuuttaan, että niin Crash Bandicoot, Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back kuten myös Crash Bandicoot 3: Warped ehostetaan alusta asti uusiksi PlayStation 4:lle.

Juuri muuta hankkeesta ei olekaan sitten vielä paljastettu. Edes mitään kuvia uusituista Crasheista ei ole vielä nähty.

Vielä ennen klassisten Crash-pelien paluuta pelihahmoa nykyisin hallinnoiva Activision on ujuttamassa hahmon myös osaksi uutta Skylanders: Imaginators -peliä. Crashin uuden keikan myötä uusin Skylanders onkin saanut nyt uuden trailerin, jossa esitellään entisen PlayStation-maskotin uusinta ilmettä.

12 kommenttia

14.06.2016 06:02
Jos vähänkään sinnepäin mitä nyt voisin kuvitella tästä tulevan(kaekki on mahollista niinkuin oon huomannut) niin Crash 1-3 lentää säkkiin et humaus käyb. Skylanders? Ehkäpä jollekkin muulle vaan ei mulle.
Picture of seppoepson
14.06.2016 10:08
Tuleekohan nuo sitten samaan pakettiin? Siinä tapauksessa voisi kyllä jo lähteä täydellä hinnalla ostoon, sen verran kova paketti ja hankala tuota on kämmätä, uskoisin.
Picture of zappah
14.06.2016 11:00
Ostoon lähtee heti julkaisupäivänä.
Picture of Atomi
14.06.2016 13:12
Kappas, pelasin itse tässä ihan vast'ikään Crashit 1-3 putkeen. Tai no, kolmosesta pitäisi vielä jaksaa hankkia vikat neljä aikareliikkiä joko platinana tai edes kultana... Ja tietenkin juuri niistä kaikkein paskamaisimmista kentistä ( = sukelluskentät, toinen moottoripyöräkenttä sekä Hot Coco), kuinkas muuten. Tiedä häntä jaksanko kitkuttaa noista sitä platinaa. Olen nimittäin kerran saanut haalittua kaikki platina reliikit kasaan ja kyseinen tallennus on yhä olemassa... joten en enää koe niin suurta tarvetta rääkätä itseäni toistamiseen niillä hirveillä, suorastaan helvetillisillä sukelluskentillä T_T.

Mutta se siitä pelaamisen tuskasta, asiaan! Olen utelias näkemään, millaisia nämä uusitut Crashit tulevat olemaan. Ovatko ne pääasiassa hyvin uskollisia alkuperäisille peleille, varustettuna ainoastaan päivitetyillä graffoilla sekä -hyvin todennäköisesti- päivitetyillä musiikeilla? Vai onko niihin koitettu tukkia vaikkapa "enemmän juonta" uusilla välivideoilla yms.? Itse toivoisin, että uudistukset olisivat lähinnä vain kosmeettisia graffojen sekä musiikkien suhteen. Ja mikäli musat tosiaan uusitaan, niin olisi ERITTÄIN suotavaa, että pelaajilla olisi mahdollisuus vaihtaa lennosta uudistettu soundtrackki vanhaan niin kuin FF X:n PS4 versiossa tehtiin (joskin olen kuullut että se ratkaisu oli, ainakin siinä pelissä, melko buginen).

Toivoisin vielä sellaista pikku seikkaa, että tuota Skylanderin Crashin hahmodesignia ei adoptoitaisi lähes muuttumattomana noihin PS4-peleihin. Meinaan, tuo Skylander Crash on ihan liian maanisen näköinen meikän silmään (vaikka toisaalta, enhän minä pitänyt Skylanderin Spyrostakaan, joka näyttää lähinnä joltain vitsin gremliniltä). Ja tosiaan, Crash Bandicoot krääsää! Sitä saisi tulla lisää, varsinkin kun noiden vanhojen Crash figuurien hinnat huitelee nykyisellään aivan hiton korkealla. Kuten sanottua, Skylander Crash figu ei nappaa, mutta vähän enemmän tuolle vanhalle hahmodesignille uskollisempi kama voisi hyvinkin kelvata...

Kyllä, minulla on nostalgiakakkulat päässäni. Ja Crashin Bandicootin suhteen aion pitää ne visusti paikoillaan.
Picture of mecha_no_maniac
14.06.2016 15:21
En uskonut tämän tapahtuvan, joten aika yllättynyt. Noiden kolmen lisäksi kun olisi vielä CTR, mutta kyllä tämäkin kelpaa. Todella toivon, että tuo Skylanders Crash ei ole design näissä varsinaisissa peleissä ja muutenkin haluaisin vain sitten ne samat pelit moderneilla grafiikoilla, ehkä uudelleen järjestetty soundtrack ja ominaisuudella, että voisi käyttää myös alkuperäistä. Jotain uusia juttuja voisi olla siellä täällä, mutta siis pointti, että tunnistaisin pelit ja voisin kieriä nostalgiassa... Tuki PS1-ohjaimille, muistikorttitalletus... missähän mun vanhat Super Powerit on...
Picture of snaketus
14.06.2016 15:28
remasterien tulva on tullut jäädäkseen missä vanhoja peliä myydään taas kovalla hintaa Sad
Picture of frozen
14.06.2016 15:30
Mitähän sitten tulee kun ei ole enää vanhoja pelejä mitä remasteroida? kai siihen mennessä on jo uuden konsolit jolle remasteroida ne uudestaan.
Picture of myllylyly
14.06.2016 15:57
Crash pelien Remastered/HD versiota oon odottanut. Näillä peleillä tuli aloiteltua peliharrastusta Ps1:llä. Vieläkin parhaimpien pelien joukossa. Harmi, kun Sony hautaamaan meni maskottinsa ja Ps2:lla pelin laatu laski, vaikka kyllä niitäkin pelasi. Olisiko ensi vuonna sitten Spyro 1-3 Remastered Smile. EA voisi myös tuoda Need for Speed Remastered Collection. Toi Skylanders Crash on aika hirveän näköinen.
Picture of henkka007
15.06.2016 01:45
Tämäpä todella hieno uutinen, kyllä oikein lämmittää tämän Naughty Dog-fanin sydäntä.
Picture of OsKu
15.06.2016 09:19
Lainaus käyttäjältä frozen
remasterien tulva on tullut jäädäkseen missä vanhoja peliä myydään taas kovalla hintaa


Uudet ideat ovat aika kortilla nykyää ja nuorimmat pelaajat eivät näihin ole kajonneet. Tosin itse olen Y-sukupolvea, mutta Crashia pelasin ekan kerran Uncharted nelosessa Tongue

Mutta mikä parasta, uusintaversioita ei tarvitse kenenkään ostaa jos ei tahdo! Itse mieluummin pelaan uusintoja klassikoista kuin jotain tylsää nykybulkkia.
Picture of vilunki