Ladataan

Uutinen: Alkuperäinen Crash Bandicoot -trilogia palaa ensi vuonna – tältä se näyttää uusittuna!

03.12.2016
Kirjoittanut: Panu Saarenoja

Activision ja Sony ovat paljastaneet viimein ensimmäisen virallisen videon alkuperäisen Crash Bandicoot -trilogian uusivasta Crash Bandicoot: N. Sane Trilogysta. Video ei myöskään säästele pelikuvaa, vaan esille saadaan jo paljon materiaali siitä, miten ensimmäinen Crash-peli onkaan uusittu nykypäivää varten.

Paketin on kehittänyt Activision-studio Vicarious Visions, joka uusitun audiovisuaalisen toteutuksen lisäksi on tehnyt myös muutamia hienosäätöjä pelien toimintaan. Tarjolla on esimerkiksi automaattitallennuksia, yhtenäiset valikot sekä kaikkiin peleihin ujutettu Time Trial -tila.

Julkaisunsa Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy saa PlayStation 4:llä ensi vuonna.

Päivitys: Ohessa hieman lisää videomateriaalia kokoelman ensimmäisestä Crash-pelistä.

18 kommenttia

03.12.2016 22:02
Day 1
Picture of JoniH99
03.12.2016 22:10
Nyt olen sanaton. Olin valmiiksi varautunut että tavalla tai toisella tämä kustaan, mutta my god. Crash on palannut, hankintaan menee kyl heti julkaisus!
Picture of Qlaos
03.12.2016 22:37
On kyllä aivan käsittämätöntä miten monta vuotta tätä jouduttiin odottamaan. Hienoa että joku viimein teki asialle jotain Smile Puskaradio jauhoi, että nämä julkaistaisiin lyhyen ajan sisään yksittäin tai myöhemmin saisi ostettua kaikki kolme kerrallaan. Muistan tykänneeni kakkosesta ja (etenkin) kolmosesta tajuttomasti, mutta tuosta ykkösestä en ole ihan varma. Jos hinta saadaan fiksulle tasolle, niin tulee varmaan hankittua koko paketti ihan support-mielessä, vaikka en kaikkia läpi pelaisikaan. Tällaisille huolitelluille hankkeille irtoaa meikän suunnalta täysi tuki.
Picture of MastaKillah
03.12.2016 22:48
Näyttäähän tuo hienolta, mutta minua hieman harmittaa, kuinka suoran kopion ovat tekemässä, sillä alkuperäinen Crash on vielä(kin) varsin pelattavan näköinen (tai siis kaikki kolme alkuperäistä, tietenkin) eikä sahalaidat iske pahasti silmään (pelaan edelleen pelin kerran pari vuodessa läpi). Ehkä suurin merkitys tällä on se, että klassikot saadaan uuden polven tietoisuuteen, ja se jos mikä on hieno kulttuuriteko!
Picture of JNyknn
03.12.2016 23:13
Nämä on kyllä remasteroinnin arvoisia. Saa nähdä tuleeko itse kuitenkaan ostettua, sillä vaikka pelit hyviä ovatkin, niin nykyään tasoloikat ovat selvästi monipuolisempia. Ison eron tosin näkee jo vertaamalla ensimmäistä ja kolmatta osaa.
Picture of zappah
04.12.2016 00:52
Ui saakutti! Tätä on odotettu ja näyttää erinomaiselta. Alkuperäisiä Crash-pelejä on tullut pelattua aivan käsittämättömiä tuntimääriä, joten tämä on todellinen must-have.
Picture of Corso
04.12.2016 01:24
Jumalauta! Ostoon menee heti julkaisussa. Nyt näyttää hyvältä.
Picture of Atomi
04.12.2016 05:19
Jos alkuperäisten versioiden haastavuutta ei olla karsittu niin nam nam.
Picture of lindario
04.12.2016 10:55
Super Mario 64 julkaisupeliksi Switchille, niin hyvä tulee.
Picture of Sundance Kid
04.12.2016 11:37
Tämä oli kyllä niin mahtava uutinen! Tulee ostettua varmasti!
Lisäksi muuten tuolla taisi saada maistiaisen myös tuosta alun animaatiopätkästä:
https://www.youtube.com/watch?v=bbomK5R8E2E

Pääsisipä itse pelailemaan!
Picture of jepic