Ladataan

Avataan laatikko: New Nintendo 3DS -käsikonsoli

03.02.2015
Kirjoittanut: Anonyymi

Uusimmassa PelaajaHD-videossa tutustutaan New Nintendo 3DS -konsolipaketin sisältöön.

Kuvaus ja editointi: Ida Suominen
Intromusiikki: Aksim

17 kommenttia

20.10.2016 22:03
Picture of Rolle-87
14.02.2015 12:56
yay sain oman xl monster hunter 4 version eilen Smile se on kiva =D
Picture of Shusa
04.02.2015 17:24
@core Olin harkinnut XL versiota, koska 3ds vaikutti paremmalta xl versiona, mutta luettuani sun kommentin en oo enää yhtään varma kumman haluan.
Picture of peelopuu
04.02.2015 16:10
Itse olen aika innoissani taas tosta "vihdoin toimivasta 3D:stä". Sitä on kehuttu aika universaalisti noissa New-malleissa. Ennen se olikin aika gimmick kun sai itse tehdä melkein enemmän työtä kuin laite, että sen kuvan näki kunnolla. Nyt kun se on vaivatonta ja laite mukautuu sinuun eikä toiste päin, se on huomattavasti vähemmän vain "kaverille kehuttava" turha gimmick. Itse ajattelin pelata käytännössä kaiken 3D päällä. 3D ei kiinnosta jos pitää laseja pitää tai muuta, mutta New 3DS:n tapauksessa se kuulostaa mahtavalta.

Se on tavallaan nyt yksi niistä jutuista mitkä vihdoin on tehty oikein, jotta minuakin kiinnostaa käsikonsoli. New 3DS:ssä on noita parannuksia useampi, joista kaikki resonoivat oman pään kanssa hyvin. Tarpeeksi vääntöä käyttiksen sulavaan pyörittämiseen, toinen tikku vakiona, lisäolkanapit vakiona. helppo ja toimiva 3D, sopiva koko omiin tarkoituksiin, unohtuikohan jokin? Tongue

Uusi teknologia on välillä vähän liiankin lähellä sydäntä, en olekaan ollut pitkään aikaan näin hypettynyt jostain pelaamiseen liittyvästä Laughing out loud
Picture of Core
04.02.2015 13:34
Itseäni mietityttää se, että vaikka miten haluaisinkin hankkia tuon "New" Nintendo 3DS:n, omistan silti jo Nintendo 2DS:n. Ja vaikka minulla olisi 3DS, niin pelaisin sitä silti ilman 3D-efektiä. Ja erityisesti mitä uutta saisin tuon laitteen hankkiessani? Tällä hetkellä tiedän sille olevan vain yhden yksinoikeuspelin eikä se voisi vähempää kiinnostaa... Mielestäni 2DS:ssä on hyvää juuri kompaktius, vaikka alkuun tuntuikin omituiselta, ettei sitä voinut taittaa kahtia ja laittaa taskuun. Mutta kun hommasin siihen pienen laukun, niin johan mahtuu mukaan vaikka olkalaukkuun. Ainoa varsinainen valituksen aihe on se, että nettiin on hirveän vaikea päästä. Toki ongelma voi olla kaikissa 3DS-malleissa. Mutta itse en ole ikinä päässyt hyödyntämään ns. vapaita wlaneja, joita löytyy esim. kauppakeskuksista. Wink
Picture of Sundance Kid
04.02.2015 13:15
Kyllähän se on tuo pienempi malli, joka hankintaan lähtee. Ruudun koko kasvaa jokatapauksessa normi 3DS:stä tuohon siirtyessä, muttei niin, että pikselit puuroutuisi. Lisäksi vaihdettavat kuoret, SNES-napit ja edullisempi hinta. You can't go wrong with that.
Picture of Megaman
04.02.2015 11:56
Lainaus käyttäjältä peelopuu
Kyllä pitää hommata new 3ds ensimmäisenä ds:äni ikinä!


Normi vai XL? Tongue

Itsellä ei tosiaan ole myöskään aikasempaa kokemusta 3DS:stä, mutta päädyin tohon normikokoon. Syynä tosiaan se, että mulla on kyllä isoja näyttöjä kotona vaikka kuinka sillon kun ei halua pientä ruutua tuijottaa, mutta mulla ei oo yhtään sellasta laitetta, millä huvittais yhtään pelata "reissussa". XL on kuitenkin aika iso, enkä tiedä miten hyvin kulkis jossain taskussa (riippunee lähinnä takista) säännöllisesti. Monet tubettajat ja muut arvostelijat ovat sanoneet, että toisin kuin orggis 3DS, tämä uusi ei ole yhtään niin pieni ja aika hyvä valimaasto "liian pienen orggiksen" ja "melko suuren XL:n" välillä. Näytön koko on siis kasvanut entisestä, mutta käsikonsolin täytyy ennen muuta olla ainakin mulle helposti mukana kuljetettava.

Yksi syy lisäksi on vielä se, että vaikka tytär on vielä turhan pieni pelaamaan mitään (tosin kyllä se mulle jotenkin onnistu Peggle 2:ssa tekemään uusia high scoreja, tytär on alle 2v Laughing out loud), niin kuitenkin todennäköistä, että se tulee joskus hänellekin annettua pelattavaksi, jolloin XL on ihan varmasti ainakin liian iso Tongue Itsellä on aika normi kädet myös ja arvostelujen perusteella en usko että tulen kokemaan tuota normikokoa liian pieneksi.
Picture of Core
04.02.2015 00:46
Kyllä pitää hommata new 3ds ensimmäisenä ds:äni ikinä!
Picture of peelopuu
03.02.2015 23:44
Lainaus käyttäjältä untokuoriainen
Juu näemmä sd-kortin irtiotto vaatii ruuvimeisselin mukana kantamista myös tässä normi mallissa xl mallissakin nuo ristipääruuvit pohjassa. Ei hyvä parannus ollenkaan.


Toi on varmaan aika ihmisestä kiinni. Itsellä ei tule olemaan syytä irrotella korttia säännöllisesti. En nyt kyllä heti alkuun osta isompaa korttia, mutta jossain vaiheessa varmaan hommaan. Mutta ymmärrän niitä, jotka syystä tai toisesta ovat tottuneet kortin vaihtamiseen säännöllisesti.

Mutta toi on myös design-valinta. Laite on todnäk kestävämpi, ehkä halvempi, jne. kun ei tartte olla tuollaista SD-koloa kyljessä.
Picture of Core
03.02.2015 23:34
Juu näemmä sd-kortin irtiotto vaatii ruuvimeisselin mukana kantamista myös tässä normi mallissa xl mallissakin nuo ristipääruuvit pohjassa. Ei hyvä parannus ollenkaan.
Picture of untokuoriainen