Ladataan

Uutinen: Näin pelataan täydellisesti - Super Mario 64:n uusi maailmanennätys on syntynyt

14.06.2012
Kirjoittanut: Valtteri Hyttinen

Pelien mahdollisimman nopeaan läpäisyyn keskittyvät speedrun pelaajat kamppailevat monissa peleissä maailmanennätysajoista.

Aivan tuoreeltaan uuden Super Mario 64 -ME-ajan saavuttanut Siglemic esittää alla olevassa videossa taitojaan 70 tähden läpäisyssä. Läpäisyyn kului aikaa 49 minuuttia ja 34 sekuntia. Peliversiona toimii japanilainen julkaisu, jonka hieman länsimaalaista julkaisua lyhemmät alkulätintät leikkaavat ajasta 2,7 sekuntia.

Linkki videoon

Lähde: Twitch

12 kommenttia

14.06.2012 14:48
Joillakin on vain älyttömästi aikaa/taitoa. Tuotakin on varmaan pitänyt harjoitella pelin julkaisusta asti. Näin pelataan tosiaan täydellisesti.
Picture of CM761
14.06.2012 14:50
ei oo kaveri tainnu saada isiltä uudempia konsoleita, tai muita pelejä n64lle Laughing out loud
Picture of Kapache
14.06.2012 15:43
Heh, muutaman kerran olen Mario 64:n läpi pelannut, ja kyllä siihen on yleensä yksi kesäloma vierähtänyt (toki olen sitten muutakin tehnyt/pelannut). Aika huikean näköistä oli tämän kaverin meno, itse aina putoilen reunoilta alas ja kämmäilen muutenkin aika paljon... Smile
Picture of Malarkey
14.06.2012 15:52
...
Picture of Ruusujuuri
14.06.2012 15:59
Samura1manin speedrun-videoita olen usein katsonut ja siellä myös tätä Super Marioa vedelty niin 120 tähdellä, kuin myös nollalla ja yhdellä tähdellä läpi. Glitchien käyttö näissä speedruneissa tuo minusta kivaa lisää ja totta kai tuo on todella aikaa ja etenkin hermoja raastavaa puuhaa.
Picture of Airus
14.06.2012 16:01
Huima juoksu. Ei voi muuta sanoo.
Picture of SikSak
17.06.2012 08:37
kirjoittakaa youtubeen super mario 64 speedrun sonicpacker.
Picture of sm64player
17.06.2012 08:39
sonicpackerilla 70 stars speedrun 42:52.
Picture of sm64player
19.07.2012 16:54
Lainaus käyttäjältä sm64player
sonicpackerilla 70 stars speedrun 42:52.

Se on tool assisted toisin kuin tämä. Eli sonic "huijaa".
Picture of Cybermario_
21.07.2012 11:28
http://www.youtube.com/watch?v=jFlH90SrOKM Näin peli läpäistään alle kuudessa minuutissa Laughing out loud
Picture of tompsu89