Ladataan

Uutinen: Kuumaa seksiä PlayStation 2:lla - katso video! (K-21!)

13.02.2007
Kirjoittanut: LassiK

PlayStation 2:n God of War 2:ssa tavoitellaan taas kohua ykkösosan tapaan. Huhtikuussa ilmestyvässä pelissä Kratos-sankari päätyy harrastamaan seksiä kahden naisen kanssa minipelissä, jossa kuuluu kaikuja Hot Coffeesta.

Tällä kertaa pelaaja pyörittelee ohjaimen tattia vihjailevasti ja liikuttelee sitä edes takaisin. Ruudulla näkyy kuitenkiin Manneken Pis -patsaan kaltainen virtsaava pikkukerubi, joka tuntuu eläytyvän Kratoksen tilanteeseen. Mutta mitä on taustalla kuuluva metallinen kalke?

Katso video täältä - mutta huomioi, että palvelun tarjoaja vaatii katsojalta 21 vuoden ikää.

Miksi, sitä Pelaaja ei täysin ymmärrä. Teinifantasialta maistuva kohtaus kun on vähemmän dramaattinen kuin pelin raaka väkivalta.

67 kommenttia

13.02.2007 14:16
Ai niin. Meidän pitäisi uutisoida vain pelitalojen lehdistötiedotteita.

Mielestäni God of War 2:n video on mielenkiintoinen esimerkki pelikulttuurista, jolle väkivalta on ok, mutta seksi omituisen vaikea asia.

Kenties tähän kommenttiketjuun syntyy fiksua keskustelusta aiheesta?
Picture of LassiK
13.02.2007 14:19
Laughing out loud
Picture of TheKid
(Tuntematon)
13.02.2007 14:28
Tuollainen "kaksinaismoralismi" johtunee lähinnä amerikkalaisen kulttuurin vaikutuksesta peliteollisuudessa. Suuri osa peliteollisuudesta ja pelien markkinoista sijaitsevat rapakon takana.

GTA:n Hot Coffee oli hyvä esimerkki - kaikki muistanevat minkälaisen haloon se jenkeissä nostatti. Muutenhan pelissä ei sikäläisittäin ollut mitään vikaa? Ilmeisesti drive-by:t, väkivalta ja jengisodat ovat siellä arkipäivää?
Picture of admin
13.02.2007 14:29
Aijai kun oli tytöillä hyvät tissit!!!
Olis voinu kyllä ittekkin hypätä sinne altaaseen,ha ha ha!!!
Picture of Janne82
(Tuntematon)
13.02.2007 14:30
Fiksu keskustelu tuskin onnistuu kun fanipojat, vierailijat ja kirjautuneet käyvät ikuista taistoaan jokaisessa ketjussa.. mutta kyllähän me elämme mielenkiintoisessa maailmassa kun yhdynnän näyttäminen on hirvittävä tabu mutta pään irti repiminen tai silmän kaivaminen päästä on ihan ok.
Picture of admin
13.02.2007 14:35
No siis hei ihmiset ovat turtuneet juurikin näiden "pahisten" teilaamiseen. Berserk manga muistutti minua, että kyllä väkivaltakin saa pysähtymään ja yökkäilemään kun lapsia nakellaan uuniin elävältä.

Kaikki riippuu siitä miten asiat esitetään. Väkivaltaa tulee joka tuutista viihteistettynä ja seksiä näkee harvemmin. Tosin sekin asia on muuttumaan päin näiden uuden aallon Jenkki-sarjojen ansiosta.
Picture of zoukka
13.02.2007 14:41
Haha.. musta tuo oli hyvää huumoria muuten niin rajuun ja mättäävään peliin.. Kaikki ei tosin siitä tykkää mutta ei tarvitsekkaan.. Laughing out loud

Odotus on kova tälle pelille!
Picture of jones
13.02.2007 14:50
Nosti kyllä hymyn huulille.

Loppujen lopuksi kaikki mitä nähtiin oli tissit. Kun käytiin toimeen niin kamera kääntyi patsaaseen. Mikä on big deal?

Luulen, että sillä ei ole väliä mitä tapahtuu pelissä, vaan lyömäaseeksi kelpaa kaikki. Niinpä tästäkin nousee kohu, mutta ei siksi että se on seksiä, vaan siksi että johonkin on tartuttava ja sitä on käytettävä. Pelaajat ovat tottuneet väkivaltaan ja sen puollustamiseen, mutta tämä on vähän niinkuin uutta. Raiskaaminen olisi asia erikseen, mutta tässä kohtauksessa kaikki osapuolet olivat vapaaehtoisesti mukana.
Picture of Eemeli Rekunen
(Tuntematon)
13.02.2007 14:53
Terse! Erittäin viihdyttävä pätkä ja humorstinenkin vielä Smile Täytyy sanoa ,että ihmeen paljon saavat vielä vanhasta raudasta irti . Voi kuviteella ,kun tuo porukka väsää uuden sukupolven konsoleille pelejä . Jälki tulee olemaan taatusti bueno
Picture of admin
(Tuntematon)
13.02.2007 14:59
"tavoitellaan taas kohua ykkösosan tapaan."

Miten niin tavoitellaan? Eikö pitäisi sanoa, että media tavoittelee? Ei kehittäjä tai julkaisija yms.
Picture of admin