Pelaajacastin Kysy Pelaajalta -osio äänitetään keskiviikkona – lähetä kysymyksesi toimituselle!

11.09.2017
Kirjoittanut: Ville Arvekari

Uusin Pelaajacast julkaistaan tällä viikolla. Olemme jo äänittäneet alkuosion erikoisvieraamme Kasmirin kanssa, mutta tällä viikolla äänitämme myös perinteisemmän Kysy Pelaajalta -osion toimituksen vakiokaartin Miika Huttunen, Ville Arvekari, Janne Kaitila ja Janne Pyykkönen kera.

Podcastin ja videocastin ystävät voivat lähettää kysymyksiä ja tiedusteluja tätä nykyä jopa neljällä eri tavalla.

1) Kirjoita kysymyksesi alla olevalla kommentointisarakkeella rekisteröitymällä Pelaajalehti.comiin.
2) Suuntaa Pelaajan Facebook-sivuille ja kommentoi tätä kuvaa.
3) Kohdista Twitterissä kysymykset tilillemme @pelaaja ja käyttämällä merkintää #kysypelaajalta.
4) Kommentoi tätä Instagram-kuvaa - tai kohdista kuvakysymyksesi tilillemme @pelaajalehti!

Kysy Pelaajalta 195 äänitetään tämän viikon keskiviikkona, ja koko podcast julkaistaan äänimuodossa Pelaajalehti.comissa ja iTuneissa heti seuraavana päivänä, torstaina 14. syyskuuta. Videotaltiointi julkaistaan hieman myöhemmin, eli heti sen valmistuttua.

13 kommenttia

13.09.2017 02:56
- Mistä tarkalleen on kysymys Espanjan peliteollisuutta vaivaavassa korruptiossa ja miten paha tilanne on tällä hetkellä?
- Mielipiteitä Crusader Kingsin tulevasta Jade Dragon -delsusta?
- Hintsa/Kristiina Saga Episode 3 confirmed
Picture of lindario
11.09.2017 19:33
Nostaako verenpainetta tunnistaa tekstinkäsittelyohjelmasta tuttu fontti ja huomata sellaisen olevan käytössä jopa yrityksen logossa? Varsinkin alaspäin kapenevan paksun tikkukirjainfontin olen tunnistanut usein, enkä voi olla ajattelematta, että "tuo on otettu suoraan tekstinkäsittelyohjelmasta".

Onko olemassa pelisarjaa, josta olisitte pelanneet ensin jatko-osan ja kiinnostuttuanne pelanneet sitten edellisen tai ensimmäisen osan?
Picture of Erik H.
11.09.2017 20:55
Koska tunnetusti muistatte aina kaiken vanhoista casteista, niin tässä ystävällinen muistutus: Le Toilétten, Dankkududen ja minun viime kertaiset kysymykset kiitos Smile!
Picture of Am To Us
11.09.2017 23:36
1.Viimeksi läpi pelattu peli?
2.Viimeksi katsottu elokuva?
3.Mistä Pelaaja -lehden hinta muodostuu?
4.Milloin lisää Kokkipelaajaa?
Picture of Nisupulla
12.09.2017 00:07
Onko Pyykkönen katsonut netflixin The Mist sarjan?
Paras ja huonoin Stephen King leffa/sarja?
Picture of Herman Spector
12.09.2017 18:54
Mitäs kummaa on tapahtunut Double Dragon IV julkaisulle pohjolassa? Peli on julkaistu esim. jenkeissä ja briteissä tammikuun lopussa mutta pohjolassa ei vieläkään näy kauppapaikoilla. Ei sillä että peli hirveän hyviä arvioita olisi saanut mutta kummastuttaa mystinen katoaminen?
Picture of MrChateauLaFunk
12.09.2017 22:10
Battlefield 1 - In the Name of the Tsar, kuusi uutta karttaa, naissotilaat ja muuta sälää. Mietteitä? Onko EA:n DLC-malli pätevä?
Picture of Kansalainen
12.09.2017 23:10
Twin peaks: The return oli hämmentävä kokemus. Vaikka sarja ei ehkä muistuttanut alkuperäisteostaan, koko kausi oli omasta mielestäni hypnoottisen hyvä. Kysynkin: Onko Twin peaks: The return mestariteos vai jotain ihan muuta?
Picture of SlimAtebo
12.09.2017 23:10
Tervehdys arvon castilaiset ja terveisiä intistä.

Kuinka pahasti toimituksen psyyke on romahtanut Destiny 2 myötä? toimistolle kun oltiin jo hommattu terapeuttinen elektroninen lemmikki.

Switchia harkitsevana kysynkin, Miten arvioisitte Nintendo Switchin pelkkänä käsikonsolina? Mitkä lisävarusteet kannattaa hommata tähän tarkoitukseen.

Mistä Arvekarin into jatkaa Mgs-läpipeluutaan?

Mitä castilaiset pelaavat tällä hetkellä?

Puukkojen unboxailuja ja figuurien maalailuja... Onko Kaitila koskaan haaveillut kuvanveistäjän ammatista?

Kiitoksia vastauksista!
Picture of Dankkudude
12.09.2017 23:41
Oliko kuumottavaa kun iso stara Kasmir oli vieraana? Mielipiteet onko Wolfensteinista vuoden peliksi? Kannattaako ostaa itselle Switch joululahjaksi vai odotella kenties tulevaa paranneltua uusioversiota? Paljonko Destiny 2 kertynyt tunteja, onko Pyykkönen vieläkään innostunut? Entä onko Stellaris vielä maistunut Pyykköselle?

Joskus aikoinaan Pelaaja 100 kommenttiraidan 2. osassa mainittiin ohimennen Huttusen olleen presidentin linnan vartiossa, oliko tämä Puhan randomläppää vai tosi?

Kiitokset castista, vastauksista ja erinomaisesta vieraasta!
Picture of Le Toillètte