Tässä ovat elokuun PlayStation Plus -pelit – nappaa myös kokeilukoodi!

Elokuu on erityisesti pulmailun ja fiilistelyn aikaa PlayStation Plus -jäsenille. Tässä ovat seuraavat Plus-pelit!

Tältä näyttää Pollen - Virtuaalitodellisuutta Suomesta!

Suomalainen Mindfield Games kiusoittelee OculusVR-pelillään Pollen.

Nintendon myyntitulos pakkasella, ennusteet toiveikkaita

Nintendo julkisti huhti-kesäkuun myyntituloksensa.

RedLynxin taattu turhauttaja laajentui, kurkkaa ratapaketin sisältöön

Kotimaisen RedLynx-studion Trials Fusion -moottoripyörätemppuilu on saanut ensimmäisen kuudesta kaavaillusta lisäsisältöpaketistaan.

Säkkipojun paluu lähestyy, LittleBigPlanet 3:n julkaisupäivä paljastettiin

PS3:n ja PS4:n odotetun LittleBigPlanet 3:n julkaisupäivä paljastettiin viimeinkin.

Ladataan
Kilpailu: 29.07.2014 - 01.09.2014 Twitter Facebook

VOITA The Last of Us Remastered ja Sonyn langattom...

Ota osaa elokuun The Last of Us Remastered -kisaan.

Kilpailu: 01.07.2014 - 26.07.2014 Twitter Facebook

VOITA huikea Transformers-viihdepaketti!

Ota osaa heinäkuun huikeaan Transformers-kilpailuun!

Kilpailu: 03.06.2014 - 02.07.2014 Twitter Facebook

VOITA Wolfenstein: The New Order -keräilyversio, p...

Ota osaa kesäkuun Wolfenstein: The New Order -kisaan.

Ladataan
616
Käyttäjän VillNess kuva

Yleinen PS4-keskustelu

VillNess+ 56 min 6 s sitten
Lainaus käyttäjältä SamTheFurious82+
Onkos kenelläkään tietoa aikooko CCP tuoda The Dust 514:n myös PS4:lle ? Kolmosella jäi vähän raakileeksi vaikka ideana...
246
Käyttäjän partajeesus kuva

The Last of Us

partajeesus 2 tuntia 46 min sitten
Kunhan posti tämän tuo niin täytyy varmaan eka kierros pelata 30fps ruudunpäivityksellä. Ai miksi? Koska tarkoitus olisi ottaa paljon kuvia photo modessa ja jos varjoissa on oikeasti...

Peliaiheiset ostokset

Kahvikuppi+ 10 tuntia 28 min sitten
Lainaus käyttäjältä Muksu+
Päätin viimein raottaa juutalaisen kukkaroni nyörejä ja ostin Wii U:lle moninpelikekkereihin Pro Controllerin. En ole ehtinyt vielä ajaa...
Ladataan
Ovatko kesähelteet vaikuttaneet pelaamiseesi?:
Keskiviikko, Heinäkuu 30, 2014 - 17:14