Nämä olivat tammikuun luetuimmat

Tammikuussa tapahtui kaikenlaista, mutta mikä kiinnosti eniten Pelaajalehti.comin lukijoita?

Viiltävän Metal Gear -toimintapelin jatko saattaa olla käsillä

Sony ja Konami ovat saattaneet vihjata Metal Gear Rising 2:n olevan tulossa.

Klassinen 80-luvun luolastoloikinta saa uuden osan PlayStation 4:llä

Square Enixin mysteerinen Project Code Z -peli on paljastunut uudeksi Spelunkeriksi.

Pelaaja pelaa: Metal Gear 2: Solid Snake -läpipeluu

Arvekari puuhasteli vapaa-ajan projektinaan myös Metal Gear 2: Solid Snake -läpipeluun. Ajattelimme jakaa tämänkin videosarjan Pelaajalehti.comin lukijoiden kanssa.

Nintendo löysää YouTube-sääntöjään - vie edelleen siivun tuotoista

Nintendo on julkistanut yhteistyöohjelman, joka höllää yhtiön otetta YouTube-pelivideoiden tekijöihin.

Borderlands 2:n pääkäsikirjoittaja vaihtaa maisemaa

Anthony Burchin taival Gearboxilla päättyy ainakin toistaiseksi miehen rynnätessä kirjoittamaan televisiosarjaa.

Ladataan
Kilpailu: 27.01.2015 - 14.02.2015 Twitter Facebook

VOITA metallinmusta New Nintendo 3DS XL -käsikonso...

Tämänkertaisen verkkokisassamme palkintona metallinmusta New Nintendo 3DS XL -käsikonsoli!

Kilpailu: 16.01.2015 - 11.02.2015 Twitter Facebook

VOITA Evolve-peli, -kahvimuki ja -muistitikku!

Osallistu Evolve-kisaan ja voita hirviöjahtipelin lisäksi komea kahvimuki sekä muistitikku!

Kilpailu: 04.01.2015 - 02.02.2015 Twitter Facebook

VOITA herkullista Pelaaja-lakua sekä iPhone/iPad-k...

Tammikuun herkullisessa kilpailussa palkintona Pelaaja-lakritsia sekä Pelaaja-aiheiset iPhone 4/4S-, 5/5S- tai iPad...

Ladataan
84
Käyttäjän Muksu kuva

Kirjat

Muksu+ 3 tuntia 1 min sitten
Yksi ikuisuusprojekti saatiin eilen loppuun, kun Harry Potterin viimeiset sivut kääntyivät kansien välissä. Hemmetin viihdyttävä kirjasarja, ei siitä pääse mihinkään. IMO loppua kohden sarja parani, koska teemat menivät synkempään suuntaan. Ei uskoisi,...
546
Käyttäjän RottenHarvester kuva

Pelaajaboard Miittiketju

RottenHarvester 8 tuntia 35 min sitten
Jephep tosiaan viikonlopuksi varmaan kuitenkin miitti ajoittuu ja luultavasti jollekkin lauantaille riippuen toki omista työvuoroista, ja että mahdollisimman monelle myös sopii moinen. Itekkään en tuosta pelibunkkerista sen enempää tiedä kuin mitä...
607
Käyttäjän Core kuva

Yleinen 3DS-keskustelu

Core 20 tuntia 6 min sitten
Lainaus käyttäjältä Carpio+
Pääsinpäs toissa päivänä hiplaamaan hetken ajan kaverini New 3DS XL:ää, joka on aussiversio. Itsekin XL:n omistavana laite tuntui kyllä...
Ladataan
Miten keskeneräisinä julkaistut pelit vaikuttivat ennakkotilaustottumuksiisi?:
Perjantai, Tammikuu 30, 2015 - 21:16