EA:lla huimat tavoitteet: Lisäsisällöillä miljarditulot tänä vuonna

Electronic Arts luo rahavirtansa lisäsisältöpakettien avulla.

Tällainen on Far Cry 4 - suurpeli testissä!

Ennakkotunnelmia Far Cry 4:n pelattavan Gamescom 2014 -messudemon ääreltä.

EA Sports UFC päivittyi jälleen ilmaisilla ottelijoilla ja uusilla ominaisuuksilla

EA Sportsin uusin vapaaottelupeli sai toisen ilmaisen sisältöpäivityksensä.

Dragon Age: Inquisition lainaa neljän pelaajan moninpelin Mass Effectistä

Dragon Age: Inquisition saa neljän pelaajan yhteistyömoninpelin, kehittäjä BioWare vahvistaa.

Huhu: Google vetäytyi Twitch-kaupoista kilpailulain pelossa

Googlen Twitch-kauppa saattoi kariutua, sillä Yhdysvaltain kilpailulaki olisi potentiaalisesti voinut tulla sen tielle.

Batman kiikuttaa palikkansa avaruuteen marraskuisella rytinällä

Avaruus kutsuu Lepakkomiestä Lego Batman 3: Beyond Gothamin saapuessa marraskuussa.

Ladataan
Kilpailu: 20.08.2014 - 08.09.2014 Twitter Facebook

VOITA Teenage Mutant Ninja Turtles -peli, - rullal...

Ota osaa Pelaajalehti.comin mahtavaan Teenage Mutant Ninja Turtles -kisaan!

Kilpailu: 29.07.2014 - 01.09.2014 Twitter Facebook

VOITA The Last of Us Remastered ja Sonyn langattom...

Ota osaa elokuun The Last of Us Remastered -kisaan.

Kilpailu: 01.07.2014 - 26.07.2014 Twitter Facebook

VOITA huikea Transformers-viihdepaketti!

Ota osaa heinäkuun huikeaan Transformers-kilpailuun!

Ladataan

★ Wii U ★

Megaman 1 tunti 55 min sitten
Jospa nyt loppuisi vihdoinkin se Wii U on casuaaleille/Nintendon kohderyhmä on casuaalit-jauhanta. "...
278
Käyttäjän partajeesus kuva

Mario Kart -pelisarja

partajeesus 2 tuntia 23 min sitten
No tuon olisi kyllä voinut jossain mainita. Eihän tuota tajua kuin mk veteraanit. Mulla on yleensä rosalina+comet+slim+cloud glider. Tosin tänään repäisin ja laitoin mersun renkaat alle. Olin mä aika hurja...

★ Wii U ★

partajeesus 2 tuntia 42 min sitten
Minullapa ei ole stanby tila päällä eli ei sen pitäisi mitään kommunikoida, mutta silti tuo akku on kummasti kulunut. Tosin eipä se isommin haittaa jos täytyy piuhan päässä pitää kun tuohon on tottunut jo vanhan boxin kanssa. Ainoa mikä haittaa on tuo...
Ladataan
Pelaatko kauhupelejä?:
Keskiviikko, Elokuu 27, 2014 - 14:34