Kerää ne kaikki! Pokémon saapui viimein iOS-alustoille

Keräilykorttipeli saapuu viimein myös iOS-alustalle!

Bungie: Destinyn lisäsisältö on vasta kehitteillä, ei levyllä

Destinyn äskettäin paljastunut lisäsisältö ei ole mukana pelilevyllä, Bungie vakuuttelee.

Battlefield Hardline toimii julkaisussa, EA lupailee

Kehittäjät lupailevat Battlefield Hardlinen välttyvän Battlefield 4:n kohtalolta julkaisunsa aikoihin.

Ilmaiselle sisällölle ei näy loppua – zombien ja kasvien sota laajenee jälleen

Plants vs. Zombies: Garden Warfaren ilmaiset sisältöpäivitykset jatkavat tuloaan. Ensi viikolla

Kauhu karkaa nettiin halloweeniksi

F.E.A.R. Online kummittelee edelleen ja on valmis julkaistavaksi lokakuussa.

Uutta pelikuvaa Dragon Age: Inquisitionista – katso suora lähetys!

BioWare järjestää twitch-kanavallaan lähetyksen, jossa se on esittelemässä uutta pelikuvaa tulevasta Dragon Age: Inquisitionista.

Ladataan
Kilpailu: 01.09.2014 - 01.10.2014 Twitter Facebook

VOITA ainutlaatuinen PlayStation 4 -konsoli ja Des...

Ota osaa syyskuun huikeaan Destiny/PlayStation 4 -kisaan!

Kilpailu: 20.08.2014 - 08.09.2014 Twitter Facebook

VOITA Teenage Mutant Ninja Turtles -peli, - rullal...

Ota osaa Pelaajalehti.comin mahtavaan Teenage Mutant Ninja Turtles -kisaan!

Kilpailu: 29.07.2014 - 01.09.2014 Twitter Facebook

VOITA The Last of Us Remastered ja Sonyn langattom...

Ota osaa elokuun The Last of Us Remastered -kisaan.

Ladataan
518
Käyttäjän partajeesus kuva

Yleinen 3DS-keskustelu

partajeesus 40 min 28 s sitten
Tänään otin ekaa kertaa koneen mukaan. Hieman päälle 14 000 askelta tuli sen mukaan käveltyä. En voi sanoa onko oikeassa vai ei kun en laskenut...
14
Käyttäjän Hellsinki kuva

Digiexpo 2014

Hellsinki+ 4 tuntia 48 min sitten
Lippu Lauantaille hankittu joten silloin tulossa paikalle. Hihasta saa tulla nykimään jos uskaltaa. Smile
675
Käyttäjän Hellsinki kuva

Yleinen PS4-keskustelu

Hellsinki+ 4 tuntia 51 min sitten
Lainaus käyttäjältä partajeesus
Jos joku on hakenut the crew:n ps4 betaan niin nyt on alkanut koodeja tulemaan ja itse ainakin pääsin. Sellainen 13.3gt paketti...
Ladataan
Pelaatko mieluummin konsoleilla vai pc:llä?:
Maanantai, Syyskuu 29, 2014 - 20:13