Viikinki jyrää ja Mars tuhoutuu – marraskuun Games with Gold -lahjapelit vahvistettu

Marraskuussa Games with Gold tarjoaa 2D-toimintaa, Piñata-leikkejä ja Marsin tuhoamista.

Ylistetty PS3-taktiikkaroolipeli Valkyria Chronicles pc:lle marraskuussa

Valkyria Chroniclesin pc-versio on saanut julkaisupäivän. Myös yksityiskohtia sisällöstä on jaettu.

Natsit ja toinen maailmansota tunkeutuvat Assassin's Creed Unityyn

Assassin's Creed Unity näyttää tarjoavan pelattavaa myös toisen maailmansodan Ranskassa.

Pelistriimaus on tätä päivää - OnLive käynnistyi Suomessa

Pc-pelien suoratoistoon keskittyvä OnLive-pelipalvelu laajensi toiminta-aluettaan Pohjoismaihin.

Ladataan
Kilpailu: 29.10.2014 - 02.12.2014 Twitter Facebook

VOITA World of Warcraft: Warlords of Draenorin Col...

Nyt voit voittaa World of Warcraftin tulevan Warlords of Dranor -laajennuksen huikean keräilyversion!

Kilpailu: 30.09.2014 - 01.11.2014 Twitter Facebook

VOITA Borderlands: The Pre-Sequel ja huikea tuotep...

Lokakuun suurkisa on käynnissä! Voita Borderlands: The Pre-Sequel -peli sekä kattava tuotepaketti, johon lukeutuu...

Kilpailu: 01.09.2014 - 01.10.2014 Twitter Facebook

VOITA ainutlaatuinen PlayStation 4 -konsoli ja Des...

Ota osaa syyskuun huikeaan Destiny/PlayStation 4 -kisaan!

Ladataan
748
Käyttäjän partajeesus kuva

Grand Theft Auto V

partajeesus 1 tunti 10 min sitten
Tarinatuokio. Nyt kun on tullut pelattua tuo san andreas läpi niin otetaan aiheeksi GTA:SA vs GTAV. Moni sanoo, että san andreas on parempi ja paras GTA koskaan ja itsekin ajattelin noin vielä nelosen jälkeen ja kun GTAV oli pelattu läpi niin...

★ Wii U ★

redshift+ 1 tunti 11 min sitten
Lainaus käyttäjältä Wapazi
Mitenkäs näin pääsi käymään? Sopivan huono peli + oikea mielentila + tarpeeksi monta konsolin jäätymistä= hajonnut ohjain....
273
Käyttäjän Splicer kuva

Yleinen Xbox One -keskustelu

Splicer+ 1 tunti 23 min sitten
Kaksi koodia jaossa Evolve -pelin alphaan joka on nyt torstaista sunnuntaihin Xbox Onella. Tällä kertaa jakotapana ei ole perinteinen rynnäkkö, vaan voi pyytää viestillä. Kummatkin jaettu, pitäkäähän hauskaa!
Ladataan
Pelaatko mobiilipelejä?:
Torstai, Lokakuu 30, 2014 - 17:12