Final Fantasy XV:ssä manataan jättiläisiä ja otetaan päikkäreitä – katso uusimmat videot

Japanilainen Jump Festa -tapahtuma on tuonut mukanaan joukon uusia trailereita Square Enixilta. Samalla julkisuuteen on tuotu uusia Final Fantasy XV -yksityiskohtia.

Tuo joulunodotukseesi tunnelmaa, nappaa ilmainen The Sensational December Machine

Simogo on salakavalasti julkaissut uuden tarinavetoisen tuotoksen kotisivuillaan. Kyseessä on tällä kertaa The Sensational December Machineksi kutsuttu kokonaisuus, jonka kuka vain voi käydä lataamassa kehittäjien kotisivuilta ilmaiseksi.

Assassin's Creed -luoja ei hylkää AAA-pelejä – luvassa historiallista toimintaa

Patrice Désilets on vihjannut, mitä hänen uudelta Panache Digital Games -studiolta voidaankaan vielä odottaa. Varmaa nyt ainakin onkin, että mies haluaa edelleen työskennellä mittavien peliprojektien parissa.

Top 5: Tässä ovat pelien hurteimmat hurtat

Top 5 -listalla tarjolla viisi uskollisinta pelikoiraa.

Ladataan
Kilpailu: 04.12.2014 - 19.12.2014 Twitter Facebook

VOITA PlayStation 4 -konsolin 20th Anniversary Edi...

Pelaajalehti.comin erikoiskilpailussa juhlistetaan 20-vuotista PlayStationia. Palkintona PS4-konsolin erittäin...

Kilpailu: 02.12.2014 - 30.12.2014 Twitter Facebook

VOITA Lara Croft and the Temple of Osiris -pelin h...

Joulukuun kilpailussa voi voittaa Lara Croft and the Temple of Osiris -pelin harvinaisen Gold Edition -version!

Kilpailu: 07.11.2014 - 24.11.2014 Twitter Facebook

Yli 9000 Facebook-tykkääjän kunniaksi: Dragon Ball...

Pelaajan Facebook-sivu ylitti 9000 tykkääjän rajan, joten ajattelimme Dragon Ball Z -aiheisen kisan olevan paikallaan!

Ladataan
678
Käyttäjän flimplay kuva

Elder Scrolls V: Skyrim

flimplay 13 tuntia 48 min sitten
Mä pelaan itse asiassa Skyrimia parhaillaan. Peli on jo pitkään tuossa lojunut korkkaamattomana ja nyt siis ekaa kertaa peli tulilla ja aika alussa vielä oon, level 11 ja Whiterunista kämppä ostettu. Kyllähän tää hieno peli vaikuttaa olevan vaikka Fallout...
678
Käyttäjän Dragonborn_ kuva

Elder Scrolls V: Skyrim

Dragonborn_ 14 tuntia 46 min sitten
Vieläkö porukka pelaa Skyrimia? Ja onko tuota Skyrim Online modia saanut joku toimimaan? Houkuttelevalta vaikuttaisi eikä mistään Elder Scrolls Onlinestakaan kiinnostaisi maksaa itse pelistä+ pelia-ajasta törkeitä hintoja...
413
Käyttäjän Narastel kuva

Final Fantasy

Narastel 1 päivä 13 tuntia sitten
Uusi traileri Final Fantasy XVstä on saapunut englanninkielinen versio ja japaninkielinen versio . Lisäksi...
Ladataan
Viikon kysymys hiljenee loppuvuodeksi. Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!:
Perjantai, Joulukuu 19, 2014 - 15:01