Hitmaneja, ponchoja ja kahvintuoksuinen kulttiklassikko – tässä ovat joulukuun PS Plus -pelit

PlayStation Plus -tarjonta koostuu joulukuussa niin mätkinnästä kuin hämmentävästä kulttiseikkailusta.

Steamin syysale on täällä – nyt lähdetään tutkimusretkelle

Steamissa aloitettiin myöhäinen syysale yhdysvaltalaisen kiitospäivän lähestyessä.

Ubisoft tarjoaa ilmaista pelattavaa Assassin's Creed -kaaoksen keskellä

Assassin's Creed Unity -ongelmien jatkuessa Ubisoft lupaa pelin omistajille ilmaista tarinasisältöä.

Pokémon-kuume ei ole ohi: Omega Rubylle ja Alpha Sapphirelle räjähtävä startti maailmalla

Pokémonit viehättävät edelleen maailmalla. Ennen kuin Alpha Sapphirea ja Omega Rubya on edes saatu Eurooppaan, on pelejä myyty jo miljoonittain muualla maailmaa.

Star Wars tulee Minecraft-maailmaan

Star Wars levittäytyy Minecraftin.

Ubisoft varoittaa pelaajia The Crew -arvioista

Arviokäytännöistään kritisoitu Ubisoft varoittaa pelaajia The Crew -autoilupelin varhaisista arvosteluista.

Ladataan
Kilpailu: 07.11.2014 - 24.11.2014 Twitter Facebook

Yli 9000 Facebook-tykkääjän kunniaksi: Dragon Ball...

Pelaajan Facebook-sivu ylitti 9000 tykkääjän rajan, joten ajattelimme Dragon Ball Z -aiheisen kisan olevan paikallaan!

Kilpailu: 29.10.2014 - 02.12.2014 Twitter Facebook

VOITA World of Warcraft: Warlords of Draenorin Col...

Nyt voit voittaa World of Warcraftin tulevan Warlords of Dranor -laajennuksen huikean keräilyversion!

Kilpailu: 30.09.2014 - 01.11.2014 Twitter Facebook

VOITA Borderlands: The Pre-Sequel ja huikea tuotep...

Lokakuun suurkisa on käynnissä! Voita Borderlands: The Pre-Sequel -peli sekä kattava tuotepaketti, johon lukeutuu...

Ladataan
814
Käyttäjän Ton-Ton kuva

Grand Theft Auto V

Ton-Ton 35 min 59 s sitten
Moniko oli tulossa lauantaina tulossa pelamaan moninpeliä? Kello 20:00 eteenpäin. (PS4)
888
Käyttäjän Ton-Ton kuva

Elokuvat

Ton-Ton 39 min 11 s sitten
Lainaus käyttäjältä JoniH99+
...Niin, ja Star Wars: The Force Awakens - traileri näytetään perjantaina sadalla eri valkokankaalla jokaisen elokuvan alussa rapakon...
814
Käyttäjän Peep kuva

Grand Theft Auto V

Peep+ 7 tuntia 33 min sitten
Lainaus käyttäjältä Tunna
Pystyykö sen PS3:lta tuodun hahmon ulkonäköä muuttamaan PS4:llä? Sillä PS3:n hahmonluonti-systeemillä syntyi jokseenkin...
Ladataan
Mikä seuraavista pitkä-ikäisistä taistelupelisarjoista on se legendaarisin?:
Tiistai, Marraskuu 25, 2014 - 16:25