2D-mätkijöitä lumonnut Persona 4 Arena Ultimax sai julkaisupäivän

Persona 4 Ultimaxia ei Euroopassakaan odoteta enää kauaa. Peli on enää vain kuukauden päässä.

Kelpaako maksuton peli? Tahkoapa sitten Civilization 5:sta parin päivän ajan!

Civilization 5 -peliä voi pelata maksutta parin päivän ajan. Mainiota!

Rockstar varoittelee GTA V -betahuijauksista

Grand Theft Auto V:stä ei julkaista betatestiversiota, Rockstar Games kertoo.

Keskeneräinen Unreal Tournament on nyt tarjolla ilmaiseksi kaikille

Epic Gamesin kehitteillä oleva Unreal Tournament -verkkoräiskintä on tarjolla nyt ilmaiseksi kaikelle kansalle.

Valopyssypelien klassikko Time Crisis tekee paluuta

Bandai Namco on tuottamassa ainakin japanilaisia kolikkopelihalleja varten uutta Time Crisis -peliä.

Ladataan
Kilpailu: 30.09.2014 - 01.11.2014 Twitter Facebook

VOITA Borderlands: The Pre-Sequel ja huikea tuotep...

Lokakuun suurkisa on käynnissä! Voita Borderlands: The Pre-Sequel -peli sekä kattava tuotepaketti, johon lukeutuu...

Kilpailu: 01.09.2014 - 01.10.2014 Twitter Facebook

VOITA ainutlaatuinen PlayStation 4 -konsoli ja Des...

Ota osaa syyskuun huikeaan Destiny/PlayStation 4 -kisaan!

Kilpailu: 20.08.2014 - 08.09.2014 Twitter Facebook

VOITA Teenage Mutant Ninja Turtles -peli, - rullal...

Ota osaa Pelaajalehti.comin mahtavaan Teenage Mutant Ninja Turtles -kisaan!

Ladataan
47
Käyttäjän commandoJH83 kuva

Skylanders <3

commandoJH83 1 tunti 56 min sitten
Partajeesukselle ja muille kiinnostuneille... Huuto.netissä yks herra myy 3DS:n giantsin korkkaamatonta boosteria 2,2€ (+ 7€ postit) hintaan.

★ Wii U ★

Mikanes+ 4 tuntia 36 min sitten
Torstaina se sitten vahvistuu, nimittäin Bayonettan tuleminen pelattavaksi hahmoksi pelissä Super Smash Bros. for Wii U. Myös Amiibo NFC-figuuri tulee kyseisestä leidistä myyntiin, mutta sitä ei vielä tuolloin välttämättä...
213
Käyttäjän Balnazzard kuva

Pelaajaboardin Top 10-listat

Balnazzard 6 tuntia 7 min sitten
Lainaus käyttäjältä Norsukampa
5. Titan Blizzardin MMO-epookki World of Warcraft alkaa lähestymään jo seniori-ikää joten firmalta ollaan vuosia...
Ladataan
Resident Evilin uusioversio tulee alkuvuodesta. Kumpi on kovempi?:
Tiistai, Lokakuu 21, 2014 - 14:13