Kaikkien aikojen paras puludeittisimulaattori liihottaa PlayStationeille

Kaikkien lintubongareiden unelmapeli Hatoful Boyfriend on ensi vuonna pelattavissa myös PlayStationeilla.

Viikon kysymys: Mikä on taistelupelisarjoista legendaarisin?

Etusivun kysymys on vaihtunut uuden viikon kunniaksi. Tällä viikolla kysellään, mikä pitkäikäisistä taistelupelisarjoista on se legendaarisin.

Batman mäiskii jälleen – Arkham Knightista uutta toiminnallista pelikuvaa

Batmanin uusimmasta seikkailusta on julkaistu pitkästä aikaa pelikuvaa. Nyt nähtäville tuodaan niin hiippailua kuin lepakkomobiilitoimintaakin.

Ubisoft varoittaa pelaajia The Crew -arvioista

Arviokäytännöistään kritisoitu Ubisoft varoittaa pelaajia The Crew -autoilupelin varhaisista arvosteluista.

Nämä pelit saapuvat tällä viikolla – legendaariset pelisankarit taistelevat taas!

Loppuvuoden pelisuma lähestyy päätöstään, mutta vielä ei ole aika kuitenkaan levätä.

Ladataan
Kilpailu: 07.11.2014 - 24.11.2014 Twitter Facebook

Yli 9000 Facebook-tykkääjän kunniaksi: Dragon Ball...

Pelaajan Facebook-sivu ylitti 9000 tykkääjän rajan, joten ajattelimme Dragon Ball Z -aiheisen kisan olevan paikallaan!

Kilpailu: 29.10.2014 - 02.12.2014 Twitter Facebook

VOITA World of Warcraft: Warlords of Draenorin Col...

Nyt voit voittaa World of Warcraftin tulevan Warlords of Dranor -laajennuksen huikean keräilyversion!

Kilpailu: 30.09.2014 - 01.11.2014 Twitter Facebook

VOITA Borderlands: The Pre-Sequel ja huikea tuotep...

Lokakuun suurkisa on käynnissä! Voita Borderlands: The Pre-Sequel -peli sekä kattava tuotepaketti, johon lukeutuu...

Ladataan
962
Käyttäjän VideoGamer kuva

Pelitarjoukset

VideoGamer 30 min 26 s sitten
Lainaus käyttäjältä Splicer+
Vain tänään kauppapaikalta Titanfall Deluxe Edition Xbox Onelle hintaan 12,50 euroa! Season passi siis mukana. Tuohon hintaan ei...

★ Wii U ★

Kahvikuppi+ 48 min 4 s sitten
Lainaus käyttäjältä Norsukampa
Lainaus käyttäjältä CM761+Itse en näe tuossa mitään ongelmaa, olen jopa osittain toivonut, että Nintendo ottaisi vihdoin tuon...
272
Käyttäjän Manmangler kuva

PC vs. konsolit (pelit ja rauta)

Manmangler 49 min 30 s sitten
Lainaus käyttäjältä Hugejorma
Kyllä padikin on tarkka, kunhan käyttää langallista ohjainta, ottaa pois aim assistit ja pitää sensitivyn korkeammalla. Tämän...
Ladataan
Mikä seuraavista pitkä-ikäisistä taistelupelisarjoista on se legendaarisin?:
Torstai, Marraskuu 27, 2014 - 17:26