The Evil Within sai tiukat laitteistovaatimukset, kestääkö koneesi kauhua?

Bethesda ei pelleile The Evil Withinin pc-laitteistovaatimusten kanssa.

Lisää Metal Gear Solid V -videokuvaa englanniksi!

Tokyo Game Show'n MGSV -videot julkaistiin englanniksi.

Kuinka Sleeping Dogs paranee uudella sukupolvella? Uusi video selittää

Sleeping Dogs: Definitive Editionin uusin traileri antaa esimakua parannellusta Hongkong-seikkailusta.

Ilmainen Battlefield ja Darksiders syleilevät Xboxien kultapelaajia lokakuussa

Lokakuussa Games with Gold on tarjoamassa Xbox Liven kultajäsenille niin räiskintää, toimintaseikkailua kuin tasoloikkaakin.

Destiny ei yltänyt Watch Dogsin ohi Euroopassa

Maailman nopeimmin myydyksi uudeksi pelisarjaksi tituleerattu Destiny ei yltänytkään paalupaikalle koko maailmassa.

Lukijat ovat puhuneet: Onko pelien kotimaalla mitään väliä?

Onko pelien kotimaalla väliä vai onko peliviihde jo niin kansainvälistä, ettei kansallisuudella ole väliä. Tavataanko torilla?

Ladataan
Kilpailu: 30.09.2014 - 01.11.2014 Twitter Facebook

VOITA Borderlands: The Pre-Sequel ja huikea tuotep...

Lokakuun suurkisa on käynnissä! Voita Borderlands: The Pre-Sequel -peli sekä kattava tuotepaketti, johon lukeutuu...

Kilpailu: 01.09.2014 - 01.10.2014 Twitter Facebook

VOITA ainutlaatuinen PlayStation 4 -konsoli ja Des...

Ota osaa syyskuun huikeaan Destiny/PlayStation 4 -kisaan!

Kilpailu: 20.08.2014 - 08.09.2014 Twitter Facebook

VOITA Teenage Mutant Ninja Turtles -peli, - rullal...

Ota osaa Pelaajalehti.comin mahtavaan Teenage Mutant Ninja Turtles -kisaan!

Ladataan
488
Käyttäjän Ripper kuva

Etsitkö peliseuraa? - Pelit & Pelaajat

Ripper 1 tunti 56 min sitten
Täällä ois parikymppinen CoD Ghostia PS4:lla pelaava sälli etsimässä klaania (ei tarvi olla mikään supertason, mutta kuhan ei rämmi siellä pohjamudissakaan) ja etenkin peliseuraa (muttei kuiten mitään pikkuisia "jonneja" jotka vaan helaroi siihen mikkiin...

Viimeksi pelatut pelit

partajeesus 2 tuntia 35 s sitten
The crew PS4 beta Alku fiiliksiä. Heti täytyy todeta ettei tässä ainakaan minusta mikään...
155
Käyttäjän finngamer kuva

Yleinen Pelaaja-lehden palauteketju (huom. ei nettisivuston)

finngamer+ 3 tuntia 39 min sitten
Lainaus käyttäjältä Kojiman sangat+
Tuli tähän kyllästyneenä katkaistua lehden tilaus. Lasku tulee luukusta samana päivänä kuin sen eräpäivä on. Viikon päästä...
Ladataan
Pelaatko mieluummin konsoleilla vai pc:llä?:
Keskiviikko, Lokakuu 1, 2014 - 14:02