Jo riittää Gamergate

Gamergate puhuttaa jo kotimaisessa valtavirtamediassa saakka. Ilkeämielinen ilmiö ei ota laantuakseen, sitä pohditaankin tällä viikolla.

Mitä mieltä sinä olet... Alien: Isolationista ja The Evil Withinista?

The Evil Within ja Alien: Isolation ovat loppuvuoden nimekkäimpiä kauhupelejä. Mitä te mahdoittekaan kuitenkaan olla niistä mieltä?

Tavallista erikoisempi kampanja haluaa Half-Life 3:n

Half-Life 3 -kampanja ei ole sieltä tavallisimmasta päästä.

Onko pelien teemoilla rajoja? Hatred on uutuusräiskintä massamurhaamisesta

Uusi pc-räiskintä Hatred asettaa pelaajat ihmiskuntaa vihaavan massamurhaajan saappaisiin.

Call of Duty: Advanced Warfare paukuttaa julkaisutrailerilla – kaksi viikkoa etuajassa

Activision on niin innoissaan uudesta Call of Dutysta, että pelin julkaisutraileri päätettiin heittää pihalle jo viikkoja ennen itse julkaisua.

Uudelle Call of Dutylle maistuu kovalevytila – tässä pc-vaatimukset

Call of Duty -sarjan uusin osa Advanced Warfare on edeltäjänsä tapaan varsin tuhdin kokoinen peli vaadittavan kovalevytilan kannalta. Miltä kuulostaa 55 gigan lataus?

Ladataan
Kilpailu: 30.09.2014 - 01.11.2014 Twitter Facebook

VOITA Borderlands: The Pre-Sequel ja huikea tuotep...

Lokakuun suurkisa on käynnissä! Voita Borderlands: The Pre-Sequel -peli sekä kattava tuotepaketti, johon lukeutuu...

Kilpailu: 01.09.2014 - 01.10.2014 Twitter Facebook

VOITA ainutlaatuinen PlayStation 4 -konsoli ja Des...

Ota osaa syyskuun huikeaan Destiny/PlayStation 4 -kisaan!

Kilpailu: 20.08.2014 - 08.09.2014 Twitter Facebook

VOITA Teenage Mutant Ninja Turtles -peli, - rullal...

Ota osaa Pelaajalehti.comin mahtavaan Teenage Mutant Ninja Turtles -kisaan!

Ladataan
498
Käyttäjän RottenHarvester kuva

Pelaajaboard Miittiketju - Suunnitelmat jne.

RottenHarvester 31 min 17 s sitten
Joo ohojaimia ei voi koskaa olla liikaa ja kun puuceellekki saapi meikällä nuo langattomat boksin kapulat pelittää nii voipi silläki jottai moninpelattavaa hakkailla.
121
Käyttäjän FatTepi kuva

Destiny - Bungien uusi luomus

FatTepi 37 min 17 s sitten
Tulinpa teiltä kyseleen vähäsen neuvoa. Olikos se sillein että destinyn sai ilmaseks uudelle konsolille jos oli ostanut digitaalisena? Eli xbox360 --> xbox one. Vai pystyykö fyysisenkin jotenkin saamaan ilmaseks uudelle raudalle? haen vaan ens viikolla...

Viimeksi pelatut pelit

bËsti 46 min 37 s sitten
Evil Within tuli korkattua kera kavereiden ja omaan makuuni tässä voi olla sellainen "once in every ten year" -kokemus. Viitisen tuntia peliä takana ja lisää tekisi mieli takoa, jos vain olosuhteet antaisivat myöten. Todella...
Ladataan
Resident Evilin uusioversio tulee alkuvuodesta. Kumpi on kovempi?:
Torstai, Lokakuu 23, 2014 - 14:46