Roppakaupalla uutta Metal Gear Solid V: The Phantom Pain -pelikuvaa!

Tokyo Game Show'sta on kantautunut roppakaupalla uutta pelikuvaa Metal Gear Solid V: The Phantom Painista!

Sunnuntaiblogi: Eläimistä ja väkivallasta

Eläinten kuvaaminen ja käsittely videopeleissä mietityttää tämän viikon Sunnuntaiblogissa.

Bungie saattaa menettää miljoonia Destinyn heikon arviomenestyksen vuoksi

Bungie saattaa jäädä paitsi miljoonabonuksesta Destinyn odotettua heikomman arviovastaanoton vuoksi.

Top 5: Viisi kyseenalaisinta ohjainta valittu

Viikonlopun Top 5 -listassa hämmästellään viittä kyseenalaisinta peliohjainta

Lukijat ovat puhuneet: Ylös on ylhäällä, ei alhaalla

Jokainen pelaa tyylillään. Mutta kuinka moni pelaa käänteisillä ohjasilla? Kyselyn tulokset kertovat.

Final Fantasy XIII -trilogia kääntyy pc:lle

Square Enix kääntää Final Fantasy XIII -trilogian kokonaisuudessaan pc:lle peli kerrallaan.

Legend of Grimrock 2 sai julkaisupäivän! Tätä uusi suomalaispeli vaatii pc:ltäsi

Legend of Grimrockin paluu onkin kaikkien ulottuvilla jo vajaan kuukauden päässä, sillä Legend of Grimrock 2 saapuu jo lokakuussa.

Ladataan
Kilpailu: 01.09.2014 - 01.10.2014 Twitter Facebook

VOITA ainutlaatuinen PlayStation 4 -konsoli ja Des...

Ota osaa syyskuun huikeaan Destiny/PlayStation 4 -kisaan!

Kilpailu: 20.08.2014 - 08.09.2014 Twitter Facebook

VOITA Teenage Mutant Ninja Turtles -peli, - rullal...

Ota osaa Pelaajalehti.comin mahtavaan Teenage Mutant Ninja Turtles -kisaan!

Kilpailu: 29.07.2014 - 01.09.2014 Twitter Facebook

VOITA The Last of Us Remastered ja Sonyn langattom...

Ota osaa elokuun The Last of Us Remastered -kisaan.

Ladataan
334
Käyttäjän JayeizH kuva

Final Fantasy

JayeizH+ 5 tuntia 4 min sitten
FFXV voi olla kyllä joko täysi kymppi tai suuri floppi. Eniten itseä oikeastaan pelottaa Nomura. Tuleeko tästä Final Kingdom Hearts Fantasy? Pelasin aikoinaan ensimmäistä Kingdom Heartsia, muistaakseni ruhtinaaliset 2-3h. Ei iskenyt oikein yhtään....
555
Käyttäjän Galactus kuva

Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat

Galactus 5 tuntia 47 min sitten
WWE 2K15 gameplay traileri!: http://www.youtube.com/watch?v=aTmXBBj6PMQ Näyttää todella paljon paremmalta kuin edelliset. Aikasemmat ovat olleet kamalan näköisiä joten...
290
Käyttäjän Andzerx kuva

Armeija, siviilipalvelus, totaalikieltäytyjät jne.

Andzerx+ 6 tuntia 40 min sitten
Lainaus käyttäjältä Rätsetti+
Kirjuriksi pääsin, eli enää on vähän päälle 3kk palvelusta edessä. Jos nämä hommat tulee olemaan samanlaisia mitä nämä pari viikkoa on...
Ladataan
Onko pelien kansallisuudella/kotimaalla väliä?:
Maanantai, Syyskuu 22, 2014 - 12:05