EA tarjoaa: The Sims 2 lisäosineen ilmaiseksi kaikille, nappaa latauskoodi täältä

The Sims 2 on tarjolla kaikkien lisäosiensa kera kaikelle kansalle maksutta EA:n Origin-latauspalvelussa.

Perjantaikevennys: Millainen Minecraft on - siis ihan oikeasti?

Minecraft sai videon, joka paljastaa pelin oikean luonteen.

Seuraava Doom esiteltiin ensimmäistä kertaa – tulossa pc:lle ja uusille konsoleille

Uusin Doom-peli esiteltiin luvatusti Teksasissa QuakeCon-tapahtumassa varsin mielenkiintoisen pelidemon voimin.

Push Me Pull You saattaa olla loppuvuoden karmivin peli

Mikäli koet urheilupelien olevan nykyään liian realistisia, kurkkaapa Push Me Pull You.

FIFA 15 -futispelin kansikuvapelaajan sponsorisotkut selvisivät helposti

Clint Dempsey koristaa Pohjois-Amerikan FIFA 15 -version kantta - sponsorisopimuksista huolimatta.

Final Fantasy -suunnittelijan versio Batmanista on raju ilmestys

Välillä varsin lennokkaistakin hahmo-designeista tunnettu Tetsuya Nomura on nyt luonut oman Batmaninsa Square Enixin uutta figuurisarjaa varten.

Watch Dogs -grafiikkakohun aiheuttanut modi päivittyi lopulliseen muotoonsa

Julkaisija Ubisoftin mainetta nakertanut Watch Dogs -grafiikkamodi on saanut viimeisen päivityksen kehittäjältään.

Ladataan
Kilpailu: 01.07.2014 - 26.07.2014 Twitter Facebook

VOITA huikea Transformers-viihdepaketti!

Ota osaa heinäkuun huikeaan Transformers-kilpailuun!

Kilpailu: 03.06.2014 - 02.07.2014 Twitter Facebook

VOITA Wolfenstein: The New Order -keräilyversio, p...

Ota osaa kesäkuun Wolfenstein: The New Order -kisaan.

Kilpailu: 27.05.2014 - 23.06.2014 Twitter Facebook

VOITA Wii U Premium Pack ja Mario Kart 8!

Ota osaa Pelaajalehti.comin Mario Kart 8 -kisaan, jossa palkintona on pelin lisäksi Wii U -konsolin Premium Pack -...

Ladataan

Hitti vai huti?

Burning 5 tuntia 25 min sitten
Hitti ja hyvin svengaa, vaikkakaan ei pese sitä alkuperäistä. Vaikea ajatella että peli loppui niinkin aikaisin Jacksonin osalta, paljon jäi sanomatta ja tekemättä kuten tuore postuumina julkaistu Xscape osoittaa. Miehessä...
825
Käyttäjän JayeizH kuva

Kysy & vastaa

JayeizH+ 8 tuntia 6 min sitten
Lainaus käyttäjältä sotasika
Fellow gamer needs helpp Mikä on asiallinen nettinopeus nettipelaamiselle? Aina tätä on miettinyt mutta koskaan ei oikeen...
458
Käyttäjän Joakkihimi kuva

Etsitkö peliseuraa? - Pelit & Pelaajat

Joakkihimi 9 tuntia 22 min sitten
Xbox One:lle ja Xbox 360 etsiskelisin seuraa olen 17v(miespuolinen) lukiossa pelailen lähes mitä tahansa (paitsi MOBA:t ei ole mun juttu ja star wars tyylinen avaruus jutut ei kiinnosta juurikaan). En polta enkä juo ja en näe tarpeelliseksi kiroilla kovin...
Ladataan
Mikä on suhteesi MOBA-peleihin?:
Torstai, Heinäkuu 24, 2014 - 17:12