Alkuperäinen Crash Bandicoot -trilogia palaa ensi vuonna – tältä se näyttää uusittuna!

Alkuperäisen Crash Bandicoot -trilogian uusioversioista on saatu ensimmäinen pelikuvatraileri. Tältä se nyt siis näyttää!

Uncharted: The Lost Legacy paljastui PlayStation 4:lle – tässä jo pelikuvaa (päivitetty)

Uusi Uncharted-seikkailu The Lost Legacy on kehitteillä Naughty Dogilla Chloe Frazerin ja Nadine Rossin tähdittämänä.

Pokémon GO:n uusiksi pistetty jäljitysjärjestelmä rantautui myös Suomeen

Taskuhirviöitä voi bongailla aiempaa tarkemmin Pokémon GO:n uuden jäljitysjärjestelmän ansiosta.

Assassin's Creed III on nyt ilmainen pc:llä

Ubisoftin 30-vuotisjuhlavuoden kunniaksi käynnistynyt lahjapelikampanja saavuttaa päätöksensä Assassin's Creed III:lla.

Conan O’Brien lyöttäytyy yhteen Terry Crewsin kanssa – pelinä Battlefield 1

Conan O'Brien on saanut testiinsä Battlefield 1:n, ja pelikaverikseen lihaskimppu Terry Crewsin.

Ladataan
VOITA Call of Duty: Infinite Warfare ekstraherkuilla!
Kilpailu: 07.12.2016 - 14.12.2016 Twitter Facebook

VOITA Call of Duty: Infinite Warfare ekstraherkuil...

Osallistu Pelaajan joulukisaan ja voita Call of Duty: Infinite Warfare Deluxe Edition lisäherkuilla!

VOITA Destiny kaikkine lisäosineen!
Kilpailu: 05.12.2016 - 12.12.2016 Twitter Facebook

VOITA Destiny kaikkine lisäosineen!

Osallistu jouluisaan Destiny-kisaan ja voita peli kaikkine lisäosineen!

Joulukuun MSI GeForce GTX 980 Gaming Ti 6G LE -kilpailu
Kilpailu: 30.11.2016 - 03.01.2017 Twitter Facebook

Joulukuun MSI GeForce GTX 980 Gaming Ti 6G LE -kil...

Joulukuun kilpailu on käynnissä! Voita MSI GeForce GTX 980 Gaming Ti 6G LE -näytönohjain!

Ladataan
611
Käyttäjän Topsu1 kuva

Nintendo Switch

Topsu1 1 päivä 8 tuntia sitten
Tämä peli on tunnettu ja klassikkopeli joka tulee ainakin ennen vanhaan Pc:lle. Tässä pelissä voi olla todella hyvä moninpeli tilaa joka käyttää Unreal Engine 4. Onneksi Nintendo switch tukee Unreal Engine nelosta niin voi tulla tämä peli Nintendo...
611
Käyttäjän Hugejorma kuva

Nintendo Switch

Hugejorma 1 päivä 11 tuntia sitten
@JayeizH Onhan Nvidialla kokemusta Shield tabletista ja siihen tarvittavasta jäähdytyksestä. Kaiken järjen mukaan tuossa Switchissä on vielä energiatehokkaampi ja vähävirtaisempi piiri, niin uskoisin tähän löytyvän sopiva ratkaisu. Toivottavasti Nintendo...
611
Käyttäjän JayeizH kuva

Nintendo Switch

JayeizH+ 1 päivä 17 tuntia sitten
Lainaus käyttäjältä Hugejorma
Tekniseltä kantilta tuon kokoiseen laitteeseen saa ahdettua kohtuu ison akun, mutta tullaan siihen kuinka paljon sellainen...
Ladataan
Kuka vei Huttusen kaulaliinan JoulukalenteriHD:n 3. luukussa? Veikkauksia?:
Perjantai, Joulukuu 9, 2016 - 18:50