20-vuotias Doom II sai uuden maailmanennätysajan

Doom II:n maailmanennätys vaihtaa omistajaa rivakalla vauhdilla. Tuore ennätyssuoritus on jo toinen parannus kymmeneen vuoteen.

GTA V -jonottajat ryöstettiin Texasissa

GTA V -pelin jonotus mututui vähän tuskaisemmaksi.

Top 5: Viisi LucasArts-klassikoiden ikimuistoisinta hetkeä!

Viikonloppuna on mukavaa muistella menneitä, myös Top 5 -listan parissa, sillä toimitus valitsi LucasArts-klassikoiden viisi ikimuistoisinta kohtausta.

Väitetty tietomurto PSN:ssä ja Windows Livessä, salasanojen vaihtoa suositellaan (päivitetty)

Hakkeriryhmä väittää saaneensa käsiinsä joukon PlayStation Networkin, Windows Liven ja 2K Gamesin käyttäjätilien tietoja

Uusin Call of Duty on "vuoden suurin viihdejulkaisu" – mutta mitä se tarkoittaa?

Activision juhlii uuden Call of Dutyn olevan vuoden suurin viihdejulkaisu. Julkisuudessa ei vain ole kerrottu, paljonko peli on oikeasti myynyt.

Ladataan
Kilpailu: 07.11.2014 - 24.11.2014 Twitter Facebook

Yli 9000 Facebook-tykkääjän kunniaksi: Dragon Ball...

Pelaajan Facebook-sivu ylitti 9000 tykkääjän rajan, joten ajattelimme Dragon Ball Z -aiheisen kisan olevan paikallaan!

Kilpailu: 29.10.2014 - 02.12.2014 Twitter Facebook

VOITA World of Warcraft: Warlords of Draenorin Col...

Nyt voit voittaa World of Warcraftin tulevan Warlords of Dranor -laajennuksen huikean keräilyversion!

Kilpailu: 30.09.2014 - 01.11.2014 Twitter Facebook

VOITA Borderlands: The Pre-Sequel ja huikea tuotep...

Lokakuun suurkisa on käynnissä! Voita Borderlands: The Pre-Sequel -peli sekä kattava tuotepaketti, johon lukeutuu...

Ladataan
491
Käyttäjän mNef kuva

Pokemon-pelisarja

mNef+ 22 min 2 s sitten
CDONilta tuli sähköpostia että omat pelit on lähetetty että saattaapi olla että hyvällä tuurilla on pelit täällä jo ennen julkaisupäivää. Hyvä hyvä. Harmi vaan etten kestänyt loppuun asti vaan aloin katsomaan Youtubesta näitten pelailuita...
409
Käyttäjän ZaleraFF kuva

Assassin's Creed -sarja

ZaleraFF+ 2 tuntia 1 min sitten
Hetki sitten meni tuo Unity läpi, ja täytyy sanoa, että hyvät fiilikset jäi pelistä. Meni kyllä pelisarjan top-3:een AC2:n ja Black Flagin kaveriksi ohi kolmososan. Itellä ei kyllä ollut Unityssa oikein mitään vikaa, vaan nautin melkein joka hetkestä....

★ Wii U ★

ExPReS 2 tuntia 44 min sitten
Aika samoilla linjoilla edellisten kanssa, melee-aseita ehdottomasti pari lisää. Sama pelimekaniikka kun pysyy (taktikoiden eteenpäin) ja saman tunnelman kun saavat pidettyä, niin täällä ainakin lähtee ostoon. Jonkun tunnetun kaupungin melkein vaatii...
Ladataan
Mikä seuraavista pitkä-ikäisistä taistelupelisarjoista on se legendaarisin?:
Tiistai, Marraskuu 25, 2014 - 16:25