20-vuotias Doom II sai uuden maailmanennätysajan

Doom II:n maailmanennätys vaihtaa omistajaa rivakalla vauhdilla. Tuore ennätyssuoritus on jo toinen parannus kymmeneen vuoteen.

GTA V -jonottajat ryöstettiin Texasissa

GTA V -pelin jonotus mututui vähän tuskaisemmaksi.

Top 5: Pelien parhaat spin-offit!

Vaikka spin-offeja voi olla puhtaasti tarinallisiakin, tämän viikon Top 5 listaa viisi parasta spinoffia, jotka laajentivat tuttua sarjaa uuteen lajityyppiin.

Sunnuntaiblogi: Kaikki mulle heti nyt – mielellään ilmaiseksi

Sunnuntaiblogissa ihmetellään miksi tuotteista ja palveluista maksaminen tuntuu olevan niin monelle niin hankalaa. Internet-aikakausi kiittää ja kuittaa.

Viikon kysymys: Hankitko uuden sukupolven GTA V:n?

Etusivun kysymys on vaihtunut uuden viikon kunniaksi. Tällä viikolla kysellään uuden sukupolven GTA V:n kiinnostavuutta!

Nämä pelit julkaistaan tällä viikolla - GTA V tulee uudelle sukupolvelle!

Monta suurpeliä julkaistaan tällä viikolla. Katsasta viikon julkaisulista ohesta!

Ladataan
Kilpailu: 07.11.2014 - 24.11.2014 Twitter Facebook

Yli 9000 Facebook-tykkääjän kunniaksi: Dragon Ball...

Pelaajan Facebook-sivu ylitti 9000 tykkääjän rajan, joten ajattelimme Dragon Ball Z -aiheisen kisan olevan paikallaan!

Kilpailu: 29.10.2014 - 02.12.2014 Twitter Facebook

VOITA World of Warcraft: Warlords of Draenorin Col...

Nyt voit voittaa World of Warcraftin tulevan Warlords of Dranor -laajennuksen huikean keräilyversion!

Kilpailu: 30.09.2014 - 01.11.2014 Twitter Facebook

VOITA Borderlands: The Pre-Sequel ja huikea tuotep...

Lokakuun suurkisa on käynnissä! Voita Borderlands: The Pre-Sequel -peli sekä kattava tuotepaketti, johon lukeutuu...

Ladataan

★ Wii U ★

Mikanes+ 10 min 13 s sitten
Lainaus käyttäjältä Norsukampa
Amiibo-hahmot menevät siis kaupaksi niille jotka: - Ovat kiinnostuneita tuotteesta ja sen tarjoamista...
114
Käyttäjän JNyknn kuva

Super Smash Bros.-sarja

JNyknn 2 tuntia 42 min sitten
Tässä lähiaikoina julkaistiin 3ds-versioon 1.0.4 päivitys, joka ilmeisesti "korjaa hahmojen välistä tasapainoa". Huomasin tuon pelatessani netissä Bowserilla: hahmon sivulle B ei toimikaan enää kuten ennen, sillä nykyään jos vastustajalla on vain yksi...
804
Käyttäjän Demppa kuva

Grand Theft Auto V

Demppa+ 2 tuntia 51 min sitten
Hoi rakkaat boardilaiset jotka tästä lievästi parannellusta GTA:sta tykkäätte PS4:llä, sovittaisiko vaikka sitten crew-kisailua lauantaiksi? XO version omaavat voivat toki myös järjestää itselleen toimintaa. Muistutettakoon vielä tälläkin sivulla että...
Ladataan
GTA V tulee PS4:lle ja Xbox Onelle tällä viikolla. Aiotko hankkia?:
Torstai, Marraskuu 20, 2014 - 12:00