Nyt se on täällä - tältä näyttää GTA V:n pc-versio ultra-asetuksilla

Miten Rockstarin mukaan huolella optimoitu Grand Theft Auto lopulta pärjääkään pc:llä?

Sota sykkii taas kaukaisessa galaksissa – tältä näyttää Star Wars Battlefront

Uusi traileri ja ensimmäiset yksityiskohdat Star Wars Battlefrontista ovat täällä.

Erikoinen bugi Grand Theft Auto V:n pc-versiossa estää pelin käynnistämisen

Grand Theft Auto V julkaistiin viimeinkin pc:lle, mutta julkaisu ei sujunut ihan ongelmitta.

Steam lukitsee sosiaaliset ominaisuutensa maksumuurin taakse huijarijahdissa

Steam torjuu huijareita sitomalla nämä käyttäjätileihinsä pienellä rahallisella panoksella.

Rockstar: Grand Theft Auto V kehitettiin alusta alkaen pc:lle

Rockstarin mukaan Grand Theft Auto V:n pc-versio oli kehitteillä alusta alkaen.

Star Wars Battlefront -kehittäjät uhkaavat rikkoa internetin pelikuvavideollaan

Star Wars Battlefrontia kehittävä DICE hehkuttaa pelin tällä viikolla ilmestyvää pelikuvavideota.

Suomalaispelistä tuli miljoonahitti!

Cities: Skylines jatkaa voittokulkuaan, sillä sitä on myyty jo yli miljoona kappaletta.

Ladataan
VOITA harvinainen Bloodborne: Nightmare Edition!
Kilpailu: 25.03.2015 - 04.05.2015 Twitter Facebook

VOITA harvinainen Bloodborne: Nightmare Edition!

Pelaajan uusimmassa kuukausikilpailu on Bloodborne-aiheinen. Palkintona on pelin harvinainen Nightmare Edition.

Grand Theft Auto V -kilpailu
Kilpailu: 03.02.2015 - 02.04.2015 Twitter Facebook

VOITA Grand Theft Auto V pc:lle ja suuri GTA V -ta...

Maaliskuun kilpailussa on melkoinen palkinto: Grand Theft Auto V:n pc-versio ja kasapäin GTA V -aiheista tavaraa.

The Order: 1886 -kilpailu
Kilpailu: 03.02.2015 - 03.03.2015 Twitter Facebook

VOITA The Order: 1886 -pelin keräilyversio!

Helmikuun kilpailu on The Order: 1886 -aiheinen. Palkintona PS4-yksinoikeuspelin näyttävä keräilyversio!

Ladataan
55
Käyttäjän Rokkijani kuva

Project Beast eli Bloodborne

Rokkijani 5 tuntia 15 min sitten
Millainen ase sinulla on? Minä selvitin Amelian +6 kirveellä höystettynä tulella. Kohtuu hurjasti otti damagea sillä. Varsinkin vasempaan käteen ja jalkoihin, kun iskee niin tipahtaa ja sitten päähän. Olen varmaan kymmenen kertaa sen jälkeen selvittänyt...
808
Käyttäjän Malone kuva

Star Wars on POP (Kirjat, lehdet, elokuvat jne. jne.)

Malone 7 tuntia 2 min sitten
Lainaus käyttäjältä Muksu+
Lainaus käyttäjältä MegamanKerrankin tosiaankin reaktiot ovat kautta linjain positiivisiä, eikä ala se Jar Jar Binks-huutelu heti....
55
Käyttäjän MrSerpico74 kuva

Project Beast eli Bloodborne

MrSerpico74 7 tuntia 9 min sitten
Se "parisen" kertaa on Vicar Ameliaa yritetty ja hankalaa on, mokoma lumppu! Puoleen väliin olen onnistunut energiat muutaman kerran iskemään, mutta useimmiten taisto päättyy jo alkumetreillä ja paluu Kirkkolaan on väistämätön. Selviytymisoppaitakin olen...
Ladataan
Minkä pelin myöhästyminen vuodelle 2016 kirpaisee eniten?:
Lauantai, Huhtikuu 18, 2015 - 20:43