Uudet NHL 15 -videot unohtavat hienostelun – tässä kunnon pelikuvaa!

Uudet NHL 15 -videot ovat täällä, eivätkä ne turhia enää kikkaile.

Kojima uudesta Silent Hillista: "Haluamme saada teidät paskomaan housunne"

Uudesta Silent Hill -pelistä ei vielä tiedetä paljoa. Kojima kuitenkin varoittaa, että pelin peluu kannattaa tehdä vaippojen kanssa.

Hyvästit EASHL:lle - uuden sukupolven NHL 15 menettää suosittuja pelimuotoja

EA Sports on vahvistanut NHL 15:n uuden sukupolven versioiden jäävän paitsi suosituista verkkopelimuodoista.

Minecraftin isä Markus "Notch" Persson pottuilee Nintendo-faneille oikein kunnolla

Markus "Notch" Persson päätti sitten astua Nintendo-fanien varpaille.

Top 5: Kovimmat tieteishaarniskat!

Tämän viikon Top 5 -listassa listaamme pelien viisi kovinta tieteishaarniskaa.

Vahvistettu: Metal Gear Solid V soluttautuu Steamiin

Metal Gear Solid V ei jää vain konsolikokemukseksi. Myös Steam-versiot Ground Zeroesista ja The Phantom Painista on nyt vahvistettu.

WoW-laajennus Warlords of Draenor sai julkaisupäivän – katso upea alkuanimaatio!

Julkaisupäivä World of Warcraftin uudelle Warlords of Draenor -laajennukselle vahvistui. Myös laajennuksen alkuanimaatio paljastettiin.

Ladataan
Kilpailu: 29.07.2014 - 01.09.2014 Twitter Facebook

VOITA The Last of Us Remastered ja Sonyn langattom...

Ota osaa elokuun The Last of Us Remastered -kisaan.

Kilpailu: 01.07.2014 - 26.07.2014 Twitter Facebook

VOITA huikea Transformers-viihdepaketti!

Ota osaa heinäkuun huikeaan Transformers-kilpailuun!

Kilpailu: 03.06.2014 - 02.07.2014 Twitter Facebook

VOITA Wolfenstein: The New Order -keräilyversio, p...

Ota osaa kesäkuun Wolfenstein: The New Order -kisaan.

Ladataan
690
Käyttäjän partajeesus kuva

Grand Theft Auto V

partajeesus 10 min 16 s sitten
Eipä niistä kultamitaleista taida mitään extraa saada. Siitä sai t-paidan kun vaan suoritti kaikki. Itse en sitä kyllä mistään löytänyt. Ei ollut t-paidoissa eikä off shoulder topeissa eikä special kategoriassa johon esim bitch 'n' dog food toppi ilmestyi...
439
Käyttäjän JetRam kuva

Pokemon-pelisarja

JetRam+ 2 tuntia 7 min sitten
^ Jepa, yleensä tulee jonkin aikaa noita vaihtokauppoja katsottua itse päädyttyä laittamaan joku Pokemon vaihtoon. Lähestulkoon aina on Pokemon vaihtunutkin nopeaa, kun tarjoaa tietyllä tapaa vastaavia Pokemoneja toiseen (esim. Spritzee Swirlixiin,...
467
Käyttäjän Nahkiss kuva

Etsitkö peliseuraa? - Pelit & Pelaajat

Nahkiss 4 tuntia 16 min sitten
Etsitkö klaaniseuraa World of tanksin puolelta? Lue seuraavalta sivulta lisätietoja, jos klaanisodat yms ovat alkaneet kiinnostamaan. Lisätietoja...
Ladataan
Mitä pidit Gamescom 2014 -messujen annista?:
Tiistai, Elokuu 19, 2014 - 18:02