Kissojen Assassin's Creed on murhaavan söpöä katsottavaa

Assassin's Creedkin saa kummasti katu-uskottavuutta, kun tylsät ihmisassassiinit vaihdetaan kissoihin.

Destinyn "loottiluola" suljettiin pikapäivityksessä

Bungie on päättänyt Destinyn suosituksi osoittautuneen varusteidenhamstrausmenetelmän tuoreessa päivityksessä.

Blizzard kosii WOW-pelaajia takaisin erikoisella tavalla

Blizzard haluaa ihmisten palaavan WOWin pariin.

The Evil Within sai tiukat laitteistovaatimukset, kestääkö koneesi kauhua?

Bethesda ei pelleile The Evil Withinin pc-laitteistovaatimusten kanssa.

Lisää Metal Gear Solid V -videokuvaa englanniksi!

Tokyo Game Show'n MGSV -videot julkaistiin englanniksi.

Nämä pelit julkaistaan tällä viikolla - lokakuun suurjulkaisut alkavat!

Lokakuu käynnistyy tällä viikolla, mutta mitä pelejä uusi viikko tuo mukanaan?

Watch Dogs -tekijät lupailevat kovia uudistuksia jatko-osaan

Watch Dogs -pelisarjaan on tulossa muutoksia, lupailee Ubisoftin edustaja.

Ladataan
Kilpailu: 01.09.2014 - 01.10.2014 Twitter Facebook

VOITA ainutlaatuinen PlayStation 4 -konsoli ja Des...

Ota osaa syyskuun huikeaan Destiny/PlayStation 4 -kisaan!

Kilpailu: 20.08.2014 - 08.09.2014 Twitter Facebook

VOITA Teenage Mutant Ninja Turtles -peli, - rullal...

Ota osaa Pelaajalehti.comin mahtavaan Teenage Mutant Ninja Turtles -kisaan!

Kilpailu: 29.07.2014 - 01.09.2014 Twitter Facebook

VOITA The Last of Us Remastered ja Sonyn langattom...

Ota osaa elokuun The Last of Us Remastered -kisaan.

Ladataan

Ärsyttävät asiat

Fazu 45 min 49 s sitten
Kielen opettaminen on niin huonoa suomessa, että samapa se mitä siellä opetetaan. Ellei oppilaalla ole mielenkiintoa aiheesta, eikä käytä kieltä niin eipä sitä opi. Mielestäni täysin turhaa pakottaa jotain tuommoista. Mielummin opettaisivat...
182
Käyttäjän Fazu kuva

Kingdom Hearts

Fazu 53 min 15 s sitten
No voi nyt vittu, kirjoitin pitkän viestin ja sitten netti kusasi kun lähetin sen. Nooooooooooh, lyhyesti sanottuna; Dialogi on luultavasti käännetty ihan hyvin, paha mennä sanomaan ko viimeeks KH pelasin englanniksi KH2 julkaisuvuotena. KH2...
518
Käyttäjän partajeesus kuva

Yleinen 3DS-keskustelu

partajeesus 2 tuntia 45 min sitten
Tänään otin ekaa kertaa koneen mukaan. Hieman päälle 14 000 askelta tuli sen mukaan käveltyä. En voi sanoa onko oikeassa vai ei kun en laskenut...
Ladataan
Pelaatko mieluummin konsoleilla vai pc:llä?:
Maanantai, Syyskuu 29, 2014 - 20:13