PlayStation 4 päivittyy versioon 1.70, lisää toivottuja ominaisuuksia

Sony on julkaissut yksityiskohtia PlayStation 4:n tulevasta järjestelmäpäivityksestä

Uuden sukupolven Batman-peli Arkham Knight uusissa kuvissa

Warner Bros. ja Rocksteady eivät ole vielä valmiita kunnolliseen liikkuvaan pelikuvaan Batman Arkham Knightin kanssa. Onneksi tarjolla on sentään ihan kuvakaappauksiakin.

Metal Gear Solid V -traileri pistettiin uusiksi... GTA V:llä!

Miltä Metal Gear Solid V: The Phantoim Pain näyttäisi Grand Theft Auto V:n moottorilla tehtynä?

Sunnuntaiblogi: Niin huono

Jennin tämän viikon Sunnuntaiblogissa keskitytään huonouteen.

Ensimmäiset PlayStation Now -yhteensopivat televisiot kesällä

Sony paljasti ensimmäisten PlayStation Now -pelivirtautuspalvelua tukevien televisioiden ilmestyvän markkinoille kesän aikana.

PS4 ylitti jo 7 miljoonan myydyn konsolin rajan

PS4-konsolin myyntivauhti ei näytä vielä hiipumisen merkkejä, Sonyn tuoreet myyntitilastot kertovat.

Arkham-peleihin perustuva uusi Batman-elokuva sai trailerin

Batman: Arkham Asylumin maailmaan perustuvasta Assault on Arkham -animaatioelokuvasta on saapunut tarjolle ensivaikutelmia tarjoava traileri.

Ladataan
Kilpailu: 02.04.2014 - 01.05.2014 Twitter Facebook

VOITA The Elder Scrolls Online: Imperial Edition j...

Ota osaa huhtikuun The Elders Scroll Online -kisaan, jossa palkintona on pelin Imperial Edition -versio pc:lle sekä...

Kilpailu: 05.03.2014 - 01.04.2014 Twitter Facebook

VOITA InFamous: Second Son -keräilyversio

Ota osaa maaliskuun InFamous: Second Son -kisaan, jossa palkintona on pelin keräilyversio PlayStation 4:lle!

Kilpailu: 26.02.2014 - 14.03.2014 Twitter Facebook

VOITA laadukkaat ASUS ROG ORION PRO –pelikuulokkee...

Osallistu kilpailuun ja voita ammattipelaajien vaativiin tarpeisiin tehdyt ASUS ROG ORION PRO –pelikuulokkeet.

Ladataan
938
Käyttäjän Hugejorma kuva

Offtopic

Hugejorma 20 min 5 s sitten
Lainaus käyttäjältä partajeesus
Eikös tuo sinullakin tullut vain käytännön pakkona kun laivareissun jälkeen iski haimatulehdus ja valittelit myös siitä kun ei enää...
938
Käyttäjän partajeesus kuva

Offtopic

partajeesus 25 min 53 s sitten
Lainaus käyttäjältä Hugejorma
@zappah Nyt olen ollut vuoden täysin ilman alkoholia. Itse en ole ollut aikoinaan mikään ääripää, vaan käyttänyt alkoholia...
938
Käyttäjän Hugejorma kuva

Offtopic

Hugejorma 27 min 6 s sitten
@zappah Todellakin kritisoin tuota Milkin kommenttia. En itse hyväksy nuorten teinien alkoholinkäyttöä. Kun ikää alkaa olla lähelle 17-18v, niin saa rajoja höllentää. Omat esimerkit olivat ääripäitä, mutta pienestä se voi joillain lähteä. Mitä nuorempana...
Ladataan
Mikä on kaikkien aikojen kovin suomalainen pelisarja?:
Tiistai, Huhtikuu 22, 2014 - 13:08