Onko pelien teemoilla rajoja? Hatred on uutuusräiskintä massamurhaamisesta

Uusi pc-räiskintä Hatred asettaa pelaajat ihmiskuntaa vihaavan massamurhaajan saappaisiin.

Tyhjennä kalenterisi: Steamissa viikonloppuna kymmenen ilmaista peliä

Steam-jakelualustalla on viikonlopun aikana mahdollisuus testata ilmaiseksi pelejä Awesomenautsista XCOMiin.

Jo riittää Gamergate

Gamergate puhuttaa jo kotimaisessa valtavirtamediassa saakka. Ilkeämielinen ilmiö ei ota laantuakseen, sitä pohditaankin tällä viikolla.

Vapauta sisäinen rosvosi – Payday: The Heist saatavilla nyt ilmaiseksi

Payday: The Heist on Steamissa ladattavissa nyt rajoitetun aikaa ilmaiseksi. Käyhän siis toimeen.

Mitä mieltä sinä olet... Alien: Isolationista ja The Evil Withinista?

The Evil Within ja Alien: Isolation ovat loppuvuoden nimekkäimpiä kauhupelejä. Mitä te mahdoittekaan kuitenkaan olla niistä mieltä?

Analyytikko: Xbox One ohitti PS4:n syyskuun myynneissä

Xbox Onen arvioidaan yltäneen kuukauden myynneissä PS4:n ohi vasta toista kertaa konsolien julkaisun jälkeen.

Ladataan
Kilpailu: 30.09.2014 - 01.11.2014 Twitter Facebook

VOITA Borderlands: The Pre-Sequel ja huikea tuotep...

Lokakuun suurkisa on käynnissä! Voita Borderlands: The Pre-Sequel -peli sekä kattava tuotepaketti, johon lukeutuu...

Kilpailu: 01.09.2014 - 01.10.2014 Twitter Facebook

VOITA ainutlaatuinen PlayStation 4 -konsoli ja Des...

Ota osaa syyskuun huikeaan Destiny/PlayStation 4 -kisaan!

Kilpailu: 20.08.2014 - 08.09.2014 Twitter Facebook

VOITA Teenage Mutant Ninja Turtles -peli, - rullal...

Ota osaa Pelaajalehti.comin mahtavaan Teenage Mutant Ninja Turtles -kisaan!

Ladataan
47
Käyttäjän commandoJH83 kuva

Skylanders <3

commandoJH83 5 tuntia 8 min sitten
Partajeesukselle ja muille kiinnostuneille... Huuto.netissä yks herra myy 3DS:n giantsin korkkaamatonta boosteria 2,2€ (+ 7€ postit) hintaan.

★ Wii U ★

Mikanes+ 7 tuntia 47 min sitten
Torstaina se sitten vahvistuu, nimittäin Bayonettan tuleminen pelattavaksi hahmoksi pelissä Super Smash Bros. for Wii U. Myös Amiibo NFC-figuuri tulee kyseisestä leidistä myyntiin, mutta sitä ei vielä tuolloin välttämättä...
213
Käyttäjän Balnazzard kuva

Pelaajaboardin Top 10-listat

Balnazzard 9 tuntia 18 min sitten
Lainaus käyttäjältä Norsukampa
5. Titan Blizzardin MMO-epookki World of Warcraft alkaa lähestymään jo seniori-ikää joten firmalta ollaan vuosia...
Ladataan
Resident Evilin uusioversio tulee alkuvuodesta. Kumpi on kovempi?:
Tiistai, Lokakuu 21, 2014 - 14:13