EA tarjoaa: The Sims 2 lisäosineen ilmaiseksi kaikille, nappaa latauskoodi täältä

The Sims 2 on tarjolla kaikkien lisäosiensa kera kaikelle kansalle maksutta EA:n Origin-latauspalvelussa.

Final Fantasy -suunnittelijan versio Batmanista on raju ilmestys

Välillä varsin lennokkaistakin hahmo-designeista tunnettu Tetsuya Nomura on nyt luonut oman Batmaninsa Square Enixin uutta figuurisarjaa varten.

Jaetun ruudun moninpelin pahin vitsaus muuttui hulvattomaksi peli-ideaksi

Nyt on hieno idea - toivottavasti toteutus kantaa loppuun saakka!

Laittaako Project CARS koneesi kyykkyyn? Laitteistovaatimukset paljastettiin

Slightly Mad Studiosin Project CARS näyttää hyvältä, mutta pyöriikö peli koneellasi?

Näyttävätkö tulevaisuuden futispelit näin realistisilta?

FIFA 15 tulee syksyllä. Tältä peli näyttää oikeassa elämässä!

Ladataan
Kilpailu: 01.07.2014 - 26.07.2014 Twitter Facebook

VOITA huikea Transformers-viihdepaketti!

Ota osaa heinäkuun huikeaan Transformers-kilpailuun!

Kilpailu: 03.06.2014 - 02.07.2014 Twitter Facebook

VOITA Wolfenstein: The New Order -keräilyversio, p...

Ota osaa kesäkuun Wolfenstein: The New Order -kisaan.

Kilpailu: 27.05.2014 - 23.06.2014 Twitter Facebook

VOITA Wii U Premium Pack ja Mario Kart 8!

Ota osaa Pelaajalehti.comin Mario Kart 8 -kisaan, jossa palkintona on pelin lisäksi Wii U -konsolin Premium Pack -...

Ladataan

Yleinen pc-keskustelu

PSPiraatti 47 min 24 s sitten
Lainaus käyttäjältä Hugejorma
Lainaus käyttäjältä PSPiraattiVai olisiko vaihto i5-3570K -> i7-4790K parempi idea? Ainakin tulisi halvemmaksi ja ylijäävillä...
219
Käyttäjän Demppa kuva

Minecraft

Demppa+ 3 tuntia 23 min sitten
Juu no tämän hepun tuntee siis serkkupoikani Gekka ihan IRL, joten luottamus on suurempi kuin siihen edelliseen perseilijään. Minecraft Realmseissa ilmeisesti joku ongelma nyt kun pukkaa vaan että Invalid Session ID.. Ja nyt kun...
242
Käyttäjän Hugejorma kuva

The Last of Us

Hugejorma 6 tuntia 39 min sitten
Lainaus käyttäjältä Kornholic
Anteeksi mitä? Jatkuva immersion kärsiminen. Tekoälyhahmot juoksentelevat miten sattuu vihollisten nenän edestä, mutta...
Ladataan
Ovatko kesähelteet vaikuttaneet pelaamiseesi?:
Tiistai, Heinäkuu 29, 2014 - 18:33