Uusi Super Smash Bros. aloitti ennätysvauhdilla Amerikassa

Super Smash Bros. on noussut Wii U:n nopeimmin myydyimmäksi peliksi Yhdysvalloissa.

Taktikoi ja muistele Dreamcastia Humble Sega Bundlella – haluamaasi hintaan

Uusin Humble Bundle -paketti on Sega-aiheinen. Tarjolla on niin strategiaa kuin myös esimerkiksi vanhoja Dreamcast-nimikkeitä.

Uudestisyntynyt The Binding of Isaac saa massiivisen laajennuksen – ja sinä voit auttaa

The Binding of Isaac se vain jatkaa eloaan. Ensi vuonna peliin odotettavissa on uusi mittava laajennus

Strategiakuningas Crusader Kings II juhlistaa roolipelaamista uudella laajennuksella

Uusi Way of Life -laajennus matkaa Crusader Kings II:een pyrkimyksenään tuoda peliin enemmän roolipelaamista.

Telltale Gamesin Borderlands-seikkailu saapuu tänään

Telltale Gamesin Tales from the Borderlands -seikkailupelin julkaisupäivä tupsahti kuin puun takaa.

Ladataan
Kilpailu: 07.11.2014 - 24.11.2014 Twitter Facebook

Yli 9000 Facebook-tykkääjän kunniaksi: Dragon Ball...

Pelaajan Facebook-sivu ylitti 9000 tykkääjän rajan, joten ajattelimme Dragon Ball Z -aiheisen kisan olevan paikallaan!

Kilpailu: 29.10.2014 - 02.12.2014 Twitter Facebook

VOITA World of Warcraft: Warlords of Draenorin Col...

Nyt voit voittaa World of Warcraftin tulevan Warlords of Dranor -laajennuksen huikean keräilyversion!

Kilpailu: 30.09.2014 - 01.11.2014 Twitter Facebook

VOITA Borderlands: The Pre-Sequel ja huikea tuotep...

Lokakuun suurkisa on käynnissä! Voita Borderlands: The Pre-Sequel -peli sekä kattava tuotepaketti, johon lukeutuu...

Ladataan

Hitti vai huti?

Dynamithix 41 min 8 s sitten
Vahva meh-fiilis koko biisin ajan, ärsyttävä toi 1:30 kohdilla alkava parin nuotin jatkuva rämpyttäminen. Huti. Pehmeäkaunis

Ärsyttävät asiat

partajeesus 1 tunti 44 min sitten
Aika perus setiltä tuo kuulostaa valitettavasti. Jotenkin niin olen myös käsittänyt, että jos nyt menen lääkärille joka antaa uuden ajan toiselle lääkärille niin molemmista käynneistä tulee normi lasku joka on aivan käsittämätöntä. Hammaslääkärissäkin...

Ärsyttävät asiat

TheCpp0 3 tuntia 5 min sitten
En tiiä saanko naamaani tästä kommentista, mutta risuja OYSsin päivystykselle. Miten hirveeksi voi "terveydenhuolto" mennä. Kokonaan selitettynä tälle jutulle pitäisi omata jumalaton läjä tekstiä, joten koitan tiivistää ja laittaa spoilereihin. ...
Ladataan
Mikä seuraavista pitkä-ikäisistä taistelupelisarjoista on se legendaarisin?:
Tiistai, Marraskuu 25, 2014 - 16:25