Pohjoismaiden peliparhaimmisto jälleen hakusessa – Suomi hyvin edustettuna

Toukokuun lopulla Nordic Game -konferenssin yhteydessä palkitaan taas parhaita pohjoismaalaisia pelejä. Suomi on hyvin edustettuna, mutta Ruotsilla on silti ylivoima.

Sunnuntaiblogi: Niin huono

Jennin tämän viikon Sunnuntaiblogissa keskitytään huonouteen.

Watch Dogsin hakkeritarina jatkuu pelien ulkopuolella

Watch Dogsista innostuneet voivat uppoutua toukokuussa oikein voimalla hakkerointiseikkailun universumiin. Pelin ohella nyt tuloaan tekee myös sähkökirja.

Koe pelimusiikin ilot Game Music Bundle 7 -alennuspaketilla

Pelimusaa taskurahalla tarjoava Game Music Bundle on palannut uusien herkkujen kanssa.

Lääkkeet!? Kaaos ja häröys liittoutuvat PS4:llä Octodadin saapuessa

Mikäli mustekalaisät ovat juttusi, on PS4:llä sinulle pelattavaa tulevalla viikolla.

Ladataan
Kilpailu: 02.04.2014 - 01.05.2014 Twitter Facebook

VOITA The Elder Scrolls Online: Imperial Edition j...

Ota osaa huhtikuun The Elders Scroll Online -kisaan, jossa palkintona on pelin Imperial Edition -versio pc:lle sekä...

Kilpailu: 05.03.2014 - 01.04.2014 Twitter Facebook

VOITA InFamous: Second Son -keräilyversio

Ota osaa maaliskuun InFamous: Second Son -kisaan, jossa palkintona on pelin keräilyversio PlayStation 4:lle!

Kilpailu: 26.02.2014 - 14.03.2014 Twitter Facebook

VOITA laadukkaat ASUS ROG ORION PRO –pelikuulokkee...

Osallistu kilpailuun ja voita ammattipelaajien vaativiin tarpeisiin tehdyt ASUS ROG ORION PRO –pelikuulokkeet.

Ladataan

★ Wii U ★

JayeizH+ 2 tuntia 1 min sitten
Lainaus käyttäjältä Bonzei
Se oli retorinen kysymys, mutta olkoonsa. Well played...
504
Käyttäjän partajeesus kuva

Yleinen PS4-keskustelu

partajeesus 2 tuntia 15 min sitten
Infamous SS photomode kuvia. Vaikka pelin on pelannut kahdesti läpi niin kyllä leuka loksahtaa kun näitä katselee: Metsää ...
683
Käyttäjän Munkk1 kuva

Elokuvat

Munkk1 2 tuntia 40 min sitten
Frozen nähty ja olihan se laatukamaa. Osuit Riepu naulan kantaan analyysissäsi. Frozen piti otteessaan paremmin kuin Wind Rises, mutta minulla jälkimmäinen jäänee paremmin mieleen tematiikkansa ansiosta. Olihan siinä lopulta parempi...
Ladataan
Vanhan sukupolven pelejä remasteroidaan uudelle sukupolvelle. Kelpaako?:
Maanantai, Huhtikuu 21, 2014 - 13:02