Call of Duty: Black Ops III:n kausikortista lähes pelin hintainen

Call of Duty: Black Ops III:n kausikortti laittaa lompakot jälleen laulamaan.

Sotaselviytymispeli This War of Mine laajeni – luo nyt omat konfliktisi

This War of Mine on saanut toistaiseksi suurimman päivityksensä pelin laajentuessa muun muassa skenaarioeditorilla.

Project Cars saapuu vihdoin ensi viikolla – tässä pelin koko autokattaus

Project Carsin saadessa julkaisunsa ensi viikolla on pelin autolista tuotu julkisuuteen. Vrum ja sitä rataa, siis.

Banjo-Kazooien henkinen seuraaja Yooka-Laylee räjäytti joukkorahoituspankin

Banjo-Kazooien jalanjäljissä seuraavan Yooka-Layleen suosio hipoo jo ennätyksiä.

Pc-pelaajille ikiomaa lehdistötilaisuusherkkua E3:ssa

Pc-pelaajia muistetaan tänä vuonna erikseen E3:ssa ensimmäistä kertaa koskaan.

Square Enixin grafiikkateknologia vuodattaa kyyneleitä uudella demoesityksellä

Square Enixilla kehitteillä olevasta grafiikkateknologiasta on saatu jälleen näytteitä, nyt DirectX 12:n voimistamana.

Ladataan
VOITA harvinainen Bloodborne: Nightmare Edition!
Kilpailu: 25.03.2015 - 04.05.2015 Twitter Facebook

VOITA harvinainen Bloodborne: Nightmare Edition!

Pelaajan uusimmassa kuukausikilpailu on Bloodborne-aiheinen. Palkintona on pelin harvinainen Nightmare Edition.

Grand Theft Auto V -kilpailu
Kilpailu: 03.02.2015 - 02.04.2015 Twitter Facebook

VOITA Grand Theft Auto V pc:lle ja suuri GTA V -ta...

Maaliskuun kilpailussa on melkoinen palkinto: Grand Theft Auto V:n pc-versio ja kasapäin GTA V -aiheista tavaraa.

The Order: 1886 -kilpailu
Kilpailu: 03.02.2015 - 03.03.2015 Twitter Facebook

VOITA The Order: 1886 -pelin keräilyversio!

Helmikuun kilpailu on The Order: 1886 -aiheinen. Palkintona PS4-yksinoikeuspelin näyttävä keräilyversio!

Ladataan
93
Käyttäjän Rokkijani kuva

Project Beast eli Bloodborne

Rokkijani 7 tuntia 17 min sitten
Sitä tarkoitin. Smile Minä tein samalla tavalla kyllä. Varsinkin, kun halusin asetta parantaa yli sen +6:n...
93
Käyttäjän MrSerpico74 kuva

Project Beast eli Bloodborne

MrSerpico74 7 tuntia 18 min sitten
Jos jälkimmäisen kohdalla sitä ns. "toisenkerroksenväkeä" tarkoitat, niin asia on tiedostettu. Kiitokset rohkaisusta:) Pelin kohdalla on poikkeuksellisesti muodostunut tavaksi pelata kenttä läpi ja kun loppu alkaa häämöttää, niin kaivan...
93
Käyttäjän Rokkijani kuva

Project Beast eli Bloodborne

Rokkijani 8 tuntia 38 min sitten
Voitat sinä ne vielä! Niissä on omat juttunsa ja sitten ne menee kyllä. The One Rebornissa varsinkin on yksi erittäin tärkeä tekijä, mutta en tiedä oletko jo tajunnut enkä viitsi tässä siis kertoa.
Ladataan
Mikä on loppuvuoden kovin toimintarymistely?:
Torstai, Huhtikuu 30, 2015 - 15:53