Valopyssypelien klassikko Time Crisis tekee paluuta

Bandai Namco on tuottamassa ainakin japanilaisia kolikkopelihalleja varten uutta Time Crisis -peliä.

Far Cry 4:n kausikortilla taistellaan lumimiehiä vastaan

Ubisoft on kertonut, millaiset seikkailut odottavatkaan Far Cry 4:n kausikortin hankkijoita.

Kymmenen vuoden Ubisoft-konkari Jade Raymond jättää Assassin's Creed -julkaisijan

Ubisoftin avaintuottaja Jade Raymond lähtee tutkimaan uusia polkuja vietettyään yhtiössä kymmenen vuotta.

Uudelle Call of Dutylle maistuu kovalevytila – tässä pc-vaatimukset

Call of Duty -sarjan uusin osa Advanced Warfare on edeltäjänsä tapaan varsin tuhdin kokoinen peli vaadittavan kovalevytilan kannalta. Miltä kuulostaa 55 gigan lataus?

Nämä pelit julkaistaan tällä viikolla: Piikkikorkoja ja strategiaa tiedossa

Lokakuu jatkuu ja ilmat sen kun huononevat. Onneksi hyviä pelejä riittää.

Hyllytetystä Star Wars: Battlefront III:sta jälleen uutta pelikuvaa

Viime vuosikymmenellä hyllytetystä Star Wars: Battlefront III -räiskinnästä on saatu uutta videokuvaa.

Ladataan
Kilpailu: 30.09.2014 - 01.11.2014 Twitter Facebook

VOITA Borderlands: The Pre-Sequel ja huikea tuotep...

Lokakuun suurkisa on käynnissä! Voita Borderlands: The Pre-Sequel -peli sekä kattava tuotepaketti, johon lukeutuu...

Kilpailu: 01.09.2014 - 01.10.2014 Twitter Facebook

VOITA ainutlaatuinen PlayStation 4 -konsoli ja Des...

Ota osaa syyskuun huikeaan Destiny/PlayStation 4 -kisaan!

Kilpailu: 20.08.2014 - 08.09.2014 Twitter Facebook

VOITA Teenage Mutant Ninja Turtles -peli, - rullal...

Ota osaa Pelaajalehti.comin mahtavaan Teenage Mutant Ninja Turtles -kisaan!

Ladataan

Offtopic

TheCpp0 20 min 43 s sitten
Tää nyt saattaa mennä taas tunteilun ja draamailun puolelle, mutta tehty mikä tehty. Onkos teillä muilla ollut paha tapa roikkua "kavereissa", joissa olette kiinni vain hyvien muistojen takia? Jotkut luokittelee mun tavat yliampuvaksi kun teen näin; jos...
492
Käyttäjän tiger80 kuva

Etsitkö peliseuraa? - Pelit & Pelaajat

tiger80 1 tunti 7 min sitten
Suomalaiset peli"kaverit" kelpaa kyllä. janivahakainu on tunnukseni niin PlayStationilla kuin Xboxilla. Itse koneista minulta löytyy PS3, PSVita, PS4, X360 ja X1. Suurimmaksi osaksi ajopelejä pelaan, mutta kyllä joskus äksön-...
866
Käyttäjän partajeesus kuva

Elokuvat

partajeesus 1 tunti 21 min sitten
Ajattelin tsekata flixistä sellaisen tekeleen kuin videogame the movie joka vaikutti kuvauksen perusteella mielenkiintoiselta dokkarilta ja sitä se olikin...aluksi. Pituuttahan tuolla on n.1.5t ja alussa pohdittiin mistä kaikki alkoi ja oli...
Ladataan
Resident Evilin uusioversio tulee alkuvuodesta. Kumpi on kovempi?:
Maanantai, Lokakuu 20, 2014 - 17:52