PS4:t käyvät Euroopassa vähiin joulun alla

Sony on kertonut PS4-konsolien käyvän vähiin Euroopassa joulumarkkinoiden aikaan.

Wolfenstein: Enemy Territory -studio tuo Tempoa iOS-laitteille

Splash Damage jatkaa mobiilipelimarkkinoilla seuraavaksi Tempo-pelillään, josta luvataan varsin elokuvamaista kokemusta.

Pysyvä kuolema vaanii Far Cry 4:n tammikuisessa lisäsisällössä

Tammikuussa Far Cry 4:ssä päästään räiskimään uusissa merkeissä Escape from Durgesh Prison -lisäsisällön saapuessa.

Marvel-pelit jatkavat karkaamista latauskaupoista

Marvel vs. Capcom Originsin on tullut aika häipyä konsolien latauskaupoista. Vastaavanlainen tapaus nähtiin myös viime vuonna.

Sunnuntaiblogi: Sensuurista, markkinoinnista ja vihasta

Sunnuntaiblogissa käsitellään sensuurin vaikutuksia, ja ihmetellään tulevaa massamurhasimulaattoria.

Final Fantasy XV:ssä manataan jättiläisiä ja otetaan päikkäreitä – katso uusimmat videot

Japanilainen Jump Festa -tapahtuma on tuonut mukanaan joukon uusia trailereita Square Enixilta. Samalla julkisuuteen on tuotu uusia Final Fantasy XV -yksityiskohtia.

Ladataan
Kilpailu: 04.12.2014 - 19.12.2014 Twitter Facebook

VOITA PlayStation 4 -konsolin 20th Anniversary Edi...

Pelaajalehti.comin erikoiskilpailussa juhlistetaan 20-vuotista PlayStationia. Palkintona PS4-konsolin erittäin...

Kilpailu: 02.12.2014 - 30.12.2014 Twitter Facebook

VOITA Lara Croft and the Temple of Osiris -pelin h...

Joulukuun kilpailussa voi voittaa Lara Croft and the Temple of Osiris -pelin harvinaisen Gold Edition -version!

Kilpailu: 07.11.2014 - 24.11.2014 Twitter Facebook

Yli 9000 Facebook-tykkääjän kunniaksi: Dragon Ball...

Pelaajan Facebook-sivu ylitti 9000 tykkääjän rajan, joten ajattelimme Dragon Ball Z -aiheisen kisan olevan paikallaan!

Ladataan
918
Käyttäjän JayeizH kuva

Elokuvat

JayeizH+ 2 tuntia 55 min sitten
Nyt on katsottu viimeisin Hobitti. Ja ei se nyt huono ollut. Hienoa fantasia toimintaa ja HFR 3D näyttää pirun komealta. Suurin ongelma on kirja. Eihän tämä ollu kuin etäisesti kirjaan liittyvä. Ensimmäinen 10min ja se oli siinä. Kirjaa ja Keski-Maan...
414
Käyttäjän JayeizH kuva

Final Fantasy

JayeizH+ 3 tuntia 59 min sitten
FFXV näyttää kyllä lupaavalta. Kunhan ovat saaneet taistelunkin kuntoon. FFXIII oli niin paskaa että sen vuoksi lopetin pelaamisen kokonaan. Yksinkertainen on yleensä kaunista ja toimivaa. Totta kai taistalun pitää olla muutakin kuin napin painallusta,...

Ärsyttävät asiat

Sapeli 4 tuntia 17 min sitten
Mitäköhän cdon taas toimeaa. Tilasin sieltä True Detective 1 kauden blu-rayna hintaan 9.95. Pe tulikin viesti jot mukamas ois toimitettu. Sitten omilla sivuilla lukee jotta "ei toimitettu & käsittelyssä" (tilaukseen ei siis kuulu muuta). ...
Ladataan
Viikon kysymys hiljenee loppuvuodeksi. Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!:
Maanantai, Joulukuu 22, 2014 - 14:03