BioWare kiusoittelee taas mysteeriprojektillaan, katso uusi video

Mitä roolipelistudio BioWare oikein mahtaa puuhastella?

Kriitikoiden kiittämän Beyond Good & Evilin jatko-osa vahvistettiin jälleen

Ubisoft on viimeinkin vahvistanut virallisesti Beyond Good & Evil -toimintaseikkailun jatko-osan olevan kehitteillä.

Nemesis saapuu ja hyvästelee Call of Duty: Ghostsin

Call of Duty: Ghostsin viimeinen karttapaketti Nemesis tupsahtaa Xboxeille elokuussa.

Ota Final Fantasy XIV kokeiluun nyt ilmaiseksi

Square Enix päästää pc-pelaajia kokeilemaan Final Fantasy XIV:ää ilmaiseksi.

PlayStation Store käynnisti oman kesäalensa

PlayStation Storen oma virallinen kesäale käynnistyi. Tarjouksia pitäisi piisata aina kuukauden verran.

Colin McRae Rally kaasutti Steamiin

Colin McRae Rally 2.0:n inspiroima uusi Colin McRae Rally on saatavilla mobiililaitteiden ohella nyt myös pc:lle.

Sonyn myyntitulos pitkästä aikaa voitollinen, kiitos PlayStation 4:n

PlayStation 4:n menestys on kääntänyt viihdejätti Sonyn myyntitulokset voitokkaaksi.

Ladataan
Kilpailu: 29.07.2014 - 01.09.2014 Twitter Facebook

VOITA The Last of Us Remastered ja Sonyn langattom...

Ota osaa elokuun The Last of Us Remastered -kisaan.

Kilpailu: 01.07.2014 - 26.07.2014 Twitter Facebook

VOITA huikea Transformers-viihdepaketti!

Ota osaa heinäkuun huikeaan Transformers-kilpailuun!

Kilpailu: 03.06.2014 - 02.07.2014 Twitter Facebook

VOITA Wolfenstein: The New Order -keräilyversio, p...

Ota osaa kesäkuun Wolfenstein: The New Order -kisaan.

Ladataan
10
Käyttäjän JaniFromHell kuva

Counter-Strike

JaniFromHell+ 42 min 9 s sitten
On tullu tässä pari tuntia tahkottua CS:GO :ta viimeisen vuoden aikana, julkasussa konsolilla ja nyt on siirrytty takaisin PC:n puolelle. 1.6 tuli aikanaan pelattua varmasti tuhansia tunteja (ei tosin näy omassa tasossa...
248
Käyttäjän xtpro kuva

The Last of Us

xtpro+ 45 min 8 s sitten
Lainaus käyttäjältä partajeesus
Kunhan posti tämän tuo niin täytyy varmaan eka kierros pelata 30fps ruudunpäivityksellä. Ai miksi? Koska tarkoitus olisi ottaa...

Viimeksi pelatut pelit

Muksu+ 53 min sitten
En muista millon viimeksi olen jättänyt pelin kesken, mutta nyt niin taitaa käydä. Bravely Default. Päälle 50 tuntia takana ja viimeiseen bossiin asti tuota jaksoi tahkota. Ensimmäiset neljä...
Ladataan
Ovatko kesähelteet vaikuttaneet pelaamiseesi?:
Torstai, Heinäkuu 31, 2014 - 18:59