Lara Croftin seikkailut jatkuvat vielä joulukuussa

Lara Croft & the Temple of Osiris kutsuu yhteistyöpelaamaan vielä tämän vuoden puolella.

Herätä sisäinen James Bondisi: CounterSpy iskee elokuussa

Moniulotteinen vakoojaseikkailu CounterSpy on saanut julkaisupäivän.

Kortit tanassa: Hearthstonen yksinpelilaajennuksen ensimmäinen siipi avautui

Blizzardin keräilykorttipeli Hearthstonen Curse of Naxxramas -laajennuksen ensimmäinen siipi ottaa nyt vastaan innokkaita seikkailijoita.

EA kuunteli faneja: UFC-peliin ilmaisia ottelijoita ja odotettuja ominaisuuksia

EA Sports UFC:n kehittäjät ovat ilmeisesti kuunnelleet fanien palautetta, sillä uusi sisältöpäivitys toi mukanaan toivottuja ominaisuuksia ja ilmaisia ottelijoita.

Dragon Age: Inquisitionin julkaisu viivästyy

EA on siirtänyt Dragon Age: Inquisitionin julkaisua. Ei sentään kuitenkaan ensi vuodelle.

Ladataan
Kilpailu: 01.07.2014 - 26.07.2014 Twitter Facebook

VOITA huikea Transformers-viihdepaketti!

Ota osaa heinäkuun huikeaan Transformers-kilpailuun!

Kilpailu: 03.06.2014 - 02.07.2014 Twitter Facebook

VOITA Wolfenstein: The New Order -keräilyversio, p...

Ota osaa kesäkuun Wolfenstein: The New Order -kisaan.

Kilpailu: 27.05.2014 - 23.06.2014 Twitter Facebook

VOITA Wii U Premium Pack ja Mario Kart 8!

Ota osaa Pelaajalehti.comin Mario Kart 8 -kisaan, jossa palkintona on pelin lisäksi Wii U -konsolin Premium Pack -...

Ladataan
20
Käyttäjän PS3Player kuva

Destiny - Bungien uusi luomus

PS3Player 8 tuntia 6 min sitten
Täältä löytyy pari koodia PS4. YV:tä vaan niin pistän tulemaan.
20
Käyttäjän kurrinen123 kuva

Destiny - Bungien uusi luomus

kurrinen123 8 tuntia 34 min sitten
Lainaus käyttäjältä Hugejorma
Jos vielä löytyy beta avaimia, niin voisin mielenkiinnosta tulla kokeilemaan. Löytyy kaikki konsolit ja pc, joten ei väliä mille...
20
Käyttäjän Hugejorma kuva

Destiny - Bungien uusi luomus

Hugejorma 9 tuntia 9 min sitten
Jos vielä löytyy beta avaimia, niin voisin mielenkiinnosta tulla kokeilemaan. Löytyy kaikki konsolit ja pc, joten ei väliä mille laitteelle (voi laittaa yv:llä). Itse olen vielä tähän päivään aivan kuutamolla millainen peli on kyseessä. En ole edes yhtään...
Ladataan
Mikä on suhteesi MOBA-peleihin?:
Keskiviikko, Heinäkuu 23, 2014 - 16:50