Vuoto: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain sai julkaisupäivän

Uusin Metal Gear Solid V -vuoto IGN:ltä kertoo pelin saapuvan syyskuun alussa.

Half-Life palaa – virtuaalitodellisuudessa

Valven kanssa virtuaalitodellisuuslaseja kehittävä älypuhelinvalmistaja HTC vahvisti työskentelevänsä Half-Lifen parissa.

Pelaaja testasi Suomen ensimmäistä virtuaalitodellisuuspeliä

Pelaaja vieraili kotimaisella Mindfield Gamesilla testaamassa Suomen ensimmäistä virtuaalitodellisuuspeliä Pollenia.

PlayStation 4:n Final Fantasy X ja X-2 saivat julkaisupäivän

Vanhempien Final Fantasyjen faneja hemmotellaan PlayStation 4:llä toukokuussa.

Nämä olivat helmikuun luetuimmat

Mitkä helmikuun peliuutiset ja -jutut kiinnostivat eniten Pelaajalehti.comin lukijoita?

DayZ:n luoja: "Pelin hylkääminen vapautti minut"

DayZ:n luonut Dean Hall ei kadu esikoisensa muiden harteille sysäämistä.

Ladataan
The Order: 1886 -kilpailu
Kilpailu: 03.02.2015 - 03.03.2015 Twitter Facebook

VOITA The Order: 1886 -pelin keräilyversio!

Helmikuun kilpailu on The Order: 1886 -aiheinen. Palkintona PS4-yksinoikeuspelin näyttävä keräilyversio!

Kilpailu: 27.01.2015 - 14.02.2015 Twitter Facebook

VOITA metallinmusta New Nintendo 3DS XL -käsikonso...

Tämänkertaisen verkkokisassamme palkintona metallinmusta New Nintendo 3DS XL -käsikonsoli!

Kilpailu: 16.01.2015 - 11.02.2015 Twitter Facebook

VOITA Evolve-peli, -kahvimuki ja -muistitikku!

Osallistu Evolve-kisaan ja voita hirviöjahtipelin lisäksi komea kahvimuki sekä muistitikku!

Ladataan
83
Käyttäjän partajeesus kuva

Skylanders <3

partajeesus 30 min 39 s sitten
Itsehän tosiaan maksoin tuosta trap teamin ps4 starterista 29e ja tuskin tulee ihan heti siihen hintaan saamaan. Peli kuitenkin on vasta muutaman kuukauden ikäinen. Ilmeisesti on kerrankin prisman hinnat kohdillaan sillä jos en väärin katsonut niin...
55
Käyttäjän Kermaukko kuva

Ruudunpäivitys, silmäkarkki ja tekniset kompromissit

Kermaukko 36 min 55 s sitten
Lainaus käyttäjältä flimplay
Arvaatko mikä on mikä? ...
83
Käyttäjän Miku kuva

Skylanders <3

Miku 1 tunti 53 min sitten
Itse vieläkin odottelen, että hinnat tippuisivat alas. Noin 20€ olisi ihan houkutteleva hinta startereille jo. (Esim. Swap Forcessa maksoin 15€ Wii U:n Starterista ja 11€ 3DS:n Starterista, molemmat Verkkiksestä.) Kävin sen sijaan Gamestopista poistamassa...
Ladataan
XCOM: The Board Gamen innoittamana: pelaatko kortti- tai lautapelejä?:
Tiistai, Maaliskuu 3, 2015 - 18:55