Piina jatkuu: näe Torment: Tides of Numenera vihdoin toiminnassa

Wasteland 2:n saadessa viimein julkaisunsa on inXile julkaissut uutta videomateriaalia Torment: Tides of Numenerasta.

Yakuza Zerossa kasarimeininkiä ja bikinipainia - tältä se näyttää!

Tokyo Game Show'sta kantautui uusia Yakuza Zero -yksityiskohtia uuden traileri kera.

Roppakaupalla uutta Metal Gear Solid V: The Phantom Pain -pelikuvaa!

Tokyo Game Show'sta on kantautunut roppakaupalla uutta pelikuvaa Metal Gear Solid V: The Phantom Painista!

PlayStation 4:n yksinoikeuspeli Bloodborne sai julkaisupäivän

Bloodborne sai uuden videon, jossa on vähemmänyllättäen demoneja.

Final Fantasy XV -demo vahvistui, uudet trailerit julkaistu!

Uuden sukupolven Final Fantasy -peleistä julkaistiin uutta kuvamateriaalia ja yksityiskohtia.

Viikon erikoisin modi tuo DayZ:n Doomiin, katso video

Räiskintäklassikko Doom taipuu modaajien käsissä moneksi. Tällä kertaa peli on tuupattu yhteen DayZ-zombiselviytymisilmiön kanssa.

Ladataan
Kilpailu: 01.09.2014 - 01.10.2014 Twitter Facebook

VOITA ainutlaatuinen PlayStation 4 -konsoli ja Des...

Ota osaa syyskuun huikeaan Destiny/PlayStation 4 -kisaan!

Kilpailu: 20.08.2014 - 08.09.2014 Twitter Facebook

VOITA Teenage Mutant Ninja Turtles -peli, - rullal...

Ota osaa Pelaajalehti.comin mahtavaan Teenage Mutant Ninja Turtles -kisaan!

Kilpailu: 29.07.2014 - 01.09.2014 Twitter Facebook

VOITA The Last of Us Remastered ja Sonyn langattom...

Ota osaa elokuun The Last of Us Remastered -kisaan.

Ladataan
305
Käyttäjän Fazu kuva

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Fazu 2 tuntia 48 min sitten
tuohan on TGS varten tehty demo, alussa mainitaan "TGS Special Mission" ja lopussa toivotetaan hauskaa TGS. Mikäli Fulton recoverya pitää käyttää, niin voisivat tehdä siitä paljon järkevämmän. Peace Walkerissa oli ne pari vartijaa joilla oli...
111
Käyttäjän Hifisti kuva

Tämän hetken top-3

Hifisti+ 3 tuntia 1 min sitten
3. Painonnosto Kesällä tuli pidettyä tauko joka jälkeenpäin kyllä kadutti aivan perkeleesti, ravintopuoli oli täysin hukassa kun olutta tuli vain kavereitten kanssa se 2kk siemailtua töiden ohessa tottakai. Nyt on...
332
Käyttäjän kurrinen123 kuva

Final Fantasy

kurrinen123 3 tuntia 41 min sitten
Kyllä näytti sen verran nätiltä tuon Type-O:n taistelu, että pitäähän se hankkia, vaikkei siinä taida mitään erikoista tarinaa olla. Saampahan demon uudesta FF:stä. Se näytti kanssa ihan siistiltä, vaikken niin uusista miespuolisista hahmoista niin...
Ladataan
Pelien ohjaamisesta: Invert vai ei?:
Torstai, Syyskuu 18, 2014 - 17:15