Microsoftilta ilmaista Kinect-strategiaa Xbox Onelle

Microsoftin kokeellinen osasto on kehittänyt ääniohjattavan yhteistyöstrategiapelin Xbox Onelle.

EA:n johto vapautettiin Battlefield 4 -ryhmäkanteesta

Battlefield 4 -optimismin vuoksi oikeuteen haastetut EA-pomot eivät syyllistyneet osakkeenomistajien harhaanjohtamiseen.

Uusi näytelty Mortal Kombat -sarja tekee tuloaan

Warner Bros. työstää uutta näyteltyä Mortal Kombat -sarjaa uutta mätkintäpeliä tukemaan.

Titanfall saa suurimman päivityksensä koskaan – lisähaasteita ja yhteistyöpelattavaa!

Titanfall saa torstaina suurimman päivityksen koskaan. Mukana siinä saadaan muun muassa uusi yhteistyöpelitila.

Electronic Artsin entinen pääjehu pelimoottorifirma Unityn johtoon

John Riccitiello on uusi Unity Technologiesin johtaja. Unityn perustaja kuitenkin lupaa, ettei juuri minkään pitäisi yhtiön toiminnan kannalta kuitenkaan muuttua.

Assassin's Creed -sarjalla voi olla kattava 2D-tulevaisuus

Ubisoft ei välttämättä jätä Assassin's Creed Chronicles -ideaa vain yhden pelin varaan, vaan luvassa voi olla vielä useitakin sivulta kuvattuja seikkailuja.

Ladataan
Kilpailu: 30.09.2014 - 01.11.2014 Twitter Facebook

VOITA Borderlands: The Pre-Sequel ja huikea tuotep...

Lokakuun suurkisa on käynnissä! Voita Borderlands: The Pre-Sequel -peli sekä kattava tuotepaketti, johon lukeutuu...

Kilpailu: 01.09.2014 - 01.10.2014 Twitter Facebook

VOITA ainutlaatuinen PlayStation 4 -konsoli ja Des...

Ota osaa syyskuun huikeaan Destiny/PlayStation 4 -kisaan!

Kilpailu: 20.08.2014 - 08.09.2014 Twitter Facebook

VOITA Teenage Mutant Ninja Turtles -peli, - rullal...

Ota osaa Pelaajalehti.comin mahtavaan Teenage Mutant Ninja Turtles -kisaan!

Ladataan
871
Käyttäjän Balnazzard kuva

Elokuvat

Balnazzard 1 tunti 6 min sitten
Jeps, todella geneerinen ja tylsä traileri...mutta toisaalta enpä Marvel-leffojen kohderyhmään ole koskaan kuulunut. Ensimmäinen Avengers oli ihan ok, kerran katsottava pätkä, kuten muutkin Marvel-leffat, mutta enpä näistä leffoista muuten ole saanut...
871
Käyttäjän Norsukampa kuva

Elokuvat

Norsukampa 2 tuntia 39 min sitten
Lainaus käyttäjältä Jrpp
Innolla kyllä odottaen koska täälläkin eksyy ns. elokuvaeliitti lyttäämään tämänkin tekeleen, pelkän trailerin perusteella :--)...
871
Käyttäjän Jrpp kuva

Elokuvat

Jrpp 3 tuntia 16 min sitten
Hype-train is on the rails... Ei malta odottaa. Civil War -juonen on tosiaan uumoiltu alkavan, mutta kyseinen tapahtunee vasta Captain America 3:ssa, eikä vielä Avengers 2:ssa. Siistiä shittiä tulossa. Marvel-fanboyna toivon että...
Ladataan
Resident Evilin uusioversio tulee alkuvuodesta. Kumpi on kovempi?:
Torstai, Lokakuu 23, 2014 - 14:46