Uncharted 4: A Thief's End sai julkaisupäivän – tässä PS4-yksinoikeuden erikoisversiot

Uncharted 4:n julkaisupäivä osuu maaliskuulle. Pelistä saadaan parikin erilaista erikoisversiota.

Nämä pelit julkaistaan tällä viikolla – Metal Gear -hulluus huipentuu ja Mad Max kruisailee

Syyskuu alkaa vauhdilla niin uuden Metal Gearin kuin Mad Max -pelin saapuessa kauppoihin yhdessä muutaman pienemmän pelin kanssa.

Deus Ex: Mankind Dividedin julkaisupäivä paljastui – tältä näyttää pelin erikoisversio

Deus Exin uusi tuleminen osuu helmikuulle. Peli saa myös oman erikoisversionsa sekä erikoisen ennakkotilauskampanjan.

Viikon kysymys: mikä hittipeli tarvitsee HD-uusinnan?

Mikä klassikko pitäisi kuorruttaa uusiksi? Kerro oma valintasi.

Fallout 4:n maailma on toivoa täynnä – toisin kuin edeltäjänsä

Fallout 3:n harmaa lohduttomuus on kaukana marraskuussa ilmestyvän Fallout 4:n optimistisemmista puitteista.

Kehittäjä: Battlefront ei ole Battlefield Star Warsin vaatteissa

DICE tahtoo vetää rajan räiskintäpelisarjojensa välille, vaikka vertailua ei ehkä voikaan välttää.

Ladataan
Elokuun Metal Gear Solid V: The Phantom Pain -kilpailu!
Kilpailu: 04.08.2015 - 02.09.2015 Twitter Facebook

Elokuun Metal Gear Solid V: The Phantom Pain -kilp...

VOITA Metal Gear Solid V: The Phantom Pain -keräilyversio ja Turtle Beachin pelikuulokkeet!

Kilpailu: 03.07.2015 - 19.07.2015 Twitter Facebook

VOITA liput All Work All Play -dokumentin näytökse...

Nyt voit voittaa leffaliput All Work All Play: The Pursuit of eSports Glory -dokumentin Helsingin näytökseen...

Splatoon ja Wii U -kilpailu
Kilpailu: 29.06.2015 - 04.08.2015 Twitter Facebook

VOITA Wii U -konsoli sekä Splatoon-peli ja -amiibo...

Pelaaja-lehden heinäkuun värikäs kilpailu on Splatoon-aiheinen. Voita Splatoon-peli -amiiboja ja Wii U -konsoli!

Ladataan
195
Käyttäjän TheCpp0 kuva

Raportoi bugeista

TheCpp0 1 tunti 5 min sitten
"muista kirjautuminen" -tikkauksesta huolimatta sivusto unohtaa sen kirjautumisen välillä. Mistäs tuo homma johtuu? Muuten ei haittaisi, mutta se tekee sen niin pitkien aikojen välein että salasanaa saa arvailla sen jälkeen melko monta kertaa.
347
Käyttäjän Angel of Death kuva

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Angel of Death+ 1 tunti 34 min sitten
Lainaus käyttäjältä Pepeman
Lainaus käyttäjältä Angel of Death+Lainaus käyttäjältä Riepu+Lainaus käyttäjältä Angel of Death+Sitten kun tuli toiminnan vuoro tulikin...
569
Käyttäjän Airus kuva

Etsitkö peliseuraa? - Pelit & Pelaajat

Airus+ 2 tuntia 44 min sitten
Noniin nyt kun itsekin saan vihdoista viimein Playstation 4:n talouteen mallinaan Metal Gear Jeesusedition, niin oli aika luoda käyttäjätunnuskin. Vanha tilini mapu8 on veljeni omistuksessa (kuten ne kaikki trophytkin nyyh...
Ladataan
Mistä viime polven hittipelistä pitäisi tehdä seuraava HD-remake?:
Perjantai, Elokuu 28, 2015 - 17:59